haak en breidag 1 juni |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Mei 2019 om 14:55 |
Waarschijnlijk wel bij velen , ja dat weet ik al.....: Haak en breidag in Arnemuiden op de markt van 11.00 tot 16.00 komende zaterdag 1 juni
Goede te lopen vanaf het station. blij-dat-ik-brei |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
JackSkinner
Newbie Lid sinds: 28 September 2021 Locatie: Eindhoven Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi! Ik ben vorig jaar naar de Haak- en Breidag in Arnemuiden geweest en het was echt geweldig! Er zijn tal van kraampjes met prachtige garens, accessoires en handgemaakte items. Er worden ook workshops gegeven waar je nieuwe technieken kunt leren of je vaardigheden kunt verbeteren. Het evenement is zeker de moeite waard als je van haken en breien houdt. Wat betreft parkeren, het kan soms lastig zijn, vooral omdat het evenement populair is. Ik zou inderdaad aanraden om met de trein te komen. Het is een korte wandeling vanaf het station naar de markt, en dat maakt het veel gemakkelijker.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2353 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Magtelt, zou je deze kunnen melden als spam?
Er staat stiekem een link naar een gok website toegevoegd aan het originele bericht. Trouwens wel slim dat ze een inhoudelijke reactie geven, zo valt het minder op. Trouwens, het hoeft niet meer Magtelt, ik heb zelf het bericht gemeld via de Report Post optie. Zag dat je dat eerder eens vermeld had in een antwoord.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat had ik niet eens gezien. Ik vond het wel vreemd, dat deze melding te laat was voor de breidag. Ik heb een tijdje terug een melding gemaakt, maar volgens mij staat de post er nog. Ik meen in Coffecorner.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |