Op vakantie |
Reageer |
Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 November 2019 om 16:16 |
Morgen gaan we lekker even op vakantie. Een midweek in een huisje in Drenthe om de verjaardag van mijn man te vieren. Komende week (behalve morgen) is het droog weer en kunnen we er flink op uit om te wandelen. Breiwerk, blokfluit, leesvoer gaan mee om de avonden te vullen. Ik heb er echt zin in!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
lekker genieten samen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha... bedankt voor de goeie wensen. Morgen nog de laatste spulletjes inpakken.
|
|
Teunis
Duizendpoot Lid sinds: 24 Oktober 2019 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier in (mijn) mooi Drenthe.
Mocht je er met de VVV niet uitkomen, je mag altijd contact opnemen.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel plezier gewenst geniet er lekker van...
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt, allemaal! Genieten wordt de hoofdmoot.
De omgeving kennen we daar erg goed dus verdwalen zal niet gebeuren. Nog een paar boterhammen eten en dan de auto gestart worden. Joepie.... |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel plezier in mooi Drenthe
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier en een schoon priveblokfluitconcert geven voor uw man. Best denk ik 's avonds als ge al wat buiten adem zijt van de wandelingen (kwestie van niet teveel lucht te pakken) Wens hem een gelukkige verjaardag.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier. Ik hoop dat het weer goed is. Hier wisselden zon en slagregen elkaar gisteren af, vanmorgen zijn tuinen en daken wit en ligt op de carport een ijsbaan voor de vogels.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier reed de strooier vannacht langs .Nu schijnt de zon volop en is het 4 graden .
Beter dan een saaie regendag . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prima herfstweer voor een weekje Drenthe
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Inmiddels zijn we weer thuis aangekomen. Het weer heeft goed meegewerkt. Bij aankomst en vertrek regende het. Daartussen hebben we een dag zonneschijn gehad, een dag dichte mist en een grijze bewolkte dag. Drie dagen flink er op uit gekund in het bos. Juist met die mist was het heel mysterieus. Zelfs nog een grote zak paardenmest verzameld om hier in de groentetuin te verwerken.
Ook zijn we lekker uit eten geweest. De verjaardag van mijn man was gezellig. Bep, we hadden duetjes van Bartok meegenomen voor 2 blokfluiten. Dus we konden samenspelen in de avonduurtjes. De wasmachine doet nu zijn werk en zometeen ga ik kijken of ik het koken niet verleerd ben: zalm, aardapels en worteltjes. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |