Zere duim |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ging er gistermiddag voor met een neutrale instelling. Assistente en arts waren zeer tevreden over bloedsuiker en cholesterol. Zonder pillen, dus. Maar ze hadden gelijk dat de bloeddrukmetingen op mijn apparaat veel te hoog waren. De hoogste waarde was 205, de laagste 170. Ik heb er genadig in toegestemd om het te proberen met ACE remmers, die als bijwerking slechts een kriebelhoest hebben. Daar zijn wel suikervrije zuigtabletten voor. 's Morgens had de fysiotherapeute mijn stijve pijnlijke been gemasseerd en oefeningen voorgeschreven. Ik kon 's nachts gewoon slapen en liggen hoe ik wilde, zonder pijn. De spieren zijn nog wel hard, maar de twee keer (anders om de 1,5 uur) dat ik wakker werd, kon ik na een sanitaire pauze gewoon inslapen. Ik moet nog bloedprikken voor vitamine D, en over een maand naar de assistente om bloeddruk te meten. Dan maak ik meteen een afspraak over mijn duim. Ik neem aan dat de dokter dan niet afgeleid wordt en openstaat voor wat ik te zeggen heb. Eigenlijk is dat over 3 weken, vanwege de Kerst.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zijn goede berichten
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook gemerkt dat een stroomstootje uit de "pijnpen" een tijdje helpt bij mijn duim.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gebruiken en naast je bed leggen ,voor als je wakker wordt van de pijn .
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |