de handel van onze hobby |
Reageer |
Autheur | |
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Oktober 2018 om 09:18 |
kijk wat ik tegen kom als ze ze zouden kopen kunnen we rijk worden |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als dit de nieuwe mode wordt sla ik hem over...
En idd daar zouden we rijk van kunnen worden... Handwerk hoeft niet voor niks te zijn... Maar overdrijven is natuurlijk ook niet nodig... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is dit serieus? Leuk voor verkleedpartijen.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Etsy intrigeert mij altijd - als ik zelf zo iets zou proberen zou ik met 100 neuswarmers blijven zitten . . .
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Handig voor als je verkouden bent en een loopneus hebt.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Over loopneus gesproken: daar zijn neuspampertjes voor te maken met optimale vochtabsorbtie en eenvoudig aan te brengen in de neuswarmer. Na een fietstocht van 15 kilometer bij 10 graden vorst voelt je neus nog steeds helemaal droog.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het ook op facebook voorbij zien komen bij rtl ...
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mét een drooghoudlaagje, graag. Kan je er twaalf uur mee toe. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag zo'n ding toen ik op Internet kwam. Het ziet er wel beter uit dan die neuskapjes die het hele gezicht verbergen. Maar wat een prijs voor een beetje wol en minder dan een uurtje werk!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
met een inlegneusje erin. Misschien met wat vicks of eucalyptus of menthol want ge moet toch kunnen blijven ademen denk ik, of zou er aan de onderkant twee gaten zitten om de luchtdoorstroming te kunnen vrijwaren? want anders gaan we met keelpijn en longontstekingen te kampen krijgen door de koude lucht langs de mond in te ademen. |
|
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een mooie sjaal is toch wat veelzijdiger toe te passen. Of een koltrui met zo'n dubbel gevouwen kol, die bij extreem weer over de neus heen uitgeklapt kan worden. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |