Schorten |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | ||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
mutti, dat gaat moeilijker omdat ge niet weet naar waar da het spettert. Misschien u rap laten vallen dat dat helpt en dan speelt het geen rol welke kant.
|
||
|
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
met open vuur, dus als je b.v. kookt op gas
|
||
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik kook vaker elektrisch, maar als ik een taart bak, dan toch liever in de gasoven. Dat smaakt op de één of andere manier toch anders dan elektrataart en het rijzen gaat gelijkmatiger. Soms kook ik toch nog in een pan op gasvuur, in de zomer een enkele keer op vuur buiten en in de winter soms in de haard. Gerookte ham wordt in de haard erg lekker. Maar daar is het nu echt te warm voor.
|
||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik kook nog altijd op een gasfornuis. Maar mijn schorten zijn juist heel mooi passend waardoor er nooit loshangende delen in de vlam of in de soep terecht kunnen komen.
|
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
niet met katoen en b.v. wol. Als je b.v. katoenen pannenlappen hebt en je hebt ze een keer in de vlam gehouden dan worden ze
zwart, ze schroeien - maar het smelt niet.
|
||
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik zag bij Action en Kruidvat leren schorten te koop. Die zullen ook niet snel branden en zeker niet smelten.
|
||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mijn schorten zijn altijd van 100% katoen. Als ik ze zou moeten kopen, zou ik dat waarschijnlijk nooit doen. Het is leuk werk om ze te maken en nostalgie staat bij mij hoog in het vaandel.
|
||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |