Plotseling gehoorverlies update |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | ||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik zou onnozel worden als ik de hele dag en nacht een fluitketel zou horen. Wat ik mij afvraag, als de mensen zachter en zachter beginnen te praten, blijft de fluitketel dan even hard, of wordt dat minder of nog erger harder?
|
||
|
||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heb er nooit naar gevraagd . Volgens mij blijft het gelijk .
Weet wel dat het gekomen is na een behandeling van de KNO arts . Er zat vocht achter zijn oor en door een sneetje kon dat verholpen worden . Niet dus . Ik weet na al die jaren de naam van die arts nog . De KNO arts heeft het altijd ontkend dat dat de oorzaak was . 50 jaar geleden was je minder mondig dan nu ten opzichte van artsen . Ik weet nog dat onze huisarts een hoge hoed droeg . |
||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
dan vraagt ge dat nu aan uw man mutti, maar wel een beetje harder dan dat ge een verwensing zou mompelen, zodat hij u verstaat en dan weet ik het seffens of dat die fluitketelgeluiden ook minderen of juist sterker worden bij gehoorverlies.
|
||
|
||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik vind ook dat alle mensen zacht praten, maar dat heb ik altijd al gevonden. Waarschijnlijk altijd slecht gehoord.
Wat dat onnozel worden betreft Bep, dat zoals met gek worden. Je wordt niet gek wanneer je wil, dus ook niet onnozel. Je leert er mee leven. Die tractor of dat vliegtuig bij mij zijn te doen. Ik vind dat pompgeluid het vervelendst. Soms uren achter elkaar, tsssj tsssj tsssj tsssj..... En wat het vervelendste is dat ineens weg is en je weet niet sinds wanneer. En probeer daar vooral niet achter te komen,want dan is het er weer. |
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mijn Man heeft ook al jaren een fluittoon in zijn oor. de Dokter zegt dat het beschadigd is door het werken met de flex. en andere te harde geluiden.
zelf hoor ik altijd een tv storen op de achtergrond. ach je went er aan.
|
||
oant Sjen
|
||
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik vind mensen altijd te hard praten. Het doet me vaak echt pijn aan mijn oren.Maar niemand gelooft dat. Als ik wil dat ze zachter praten zien sommigen dat als een aanval op henzelf of als afkeuring van wat ze zeggen. Dat is ook vervelend. |
||
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
ge leert inderdaad met alles leven, maar ik heb toch al een paar keer die onnozelworden tegengekomen vooraleer het normaal werd.
|
||
|
||
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |