Belslydjeien (arreslee wedstrijd) |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Maart 2018 om 19:20 |
Zitten we vanmiddag In de ijshal in Leeuwarden om naar een arrenslee wedstrijd te kijken.
we zaten bij de finish. er staan twee spannen klaar en ineens krijg een van de paarden een Hartstilstand en valt dood op de baan, erg triest allemaal. alles is verder afgelast en we waren vroeg weer thuis |
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een triest gebeuren .
Zover ik weet staan die dieren toch altijd onder controle van een dierenarts . Je moet er toch niet aan denken ,wat er had kunnen gebeuren als ze al in de race zouden hebben gezeten . |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat erg. Voor paard, menners en toeschouwers. Wat een leuke middag had moeten worden en zo triest moet eindigen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
oooooh. Dat zal verschieten geweest zijn. Ik zou over mijn toeren ervan zijn als ik dat zou zien gebeuren en gewoon in paniek denk ik.
|
|
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ho ik dacht wat een mooi evenement en dan lees ik verder ...erg he
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat erg! Op internet las ik dat paarden last konden hebben van stress vlak voor de wedstrijd door alle herrie.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is me toch een bericht...
Denk je een leuke middag te gaan hebben gebeurd er zoiets... |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat erg, voor iedereen hè en voor dat paard. Kan me voorstellen dat het een enorme desillusie is.
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat in triest voor iedereen.
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo dat is ook wat, zo eindigde jullie middagje uit, wel heel triest
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |