verwijderd |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Oktober 2017 om 17:47 |
verwijderd |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep, is dit echt waar? Ik dacht dat de toestand Belgiƫ beter was.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Schrijnend verhaal. Kan daar een urgentieverklaring van de huisarts niet iets aan bijdragen zodat het ietsje sneller verloopt in zulke gevallen?
Wel fijn dat je schoonmoeder nu terecht kan waar ze zelf wilde. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms moet je kloppen op deuren en zien of er eentje open gaat.
Maar dan kan het ook zijn dat kloppen niet voldoende is, dan moet je maar gaan bonzen op die deur. Dat heeft gelukkig geholpen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt, dan ben je de gemeenschap eerder tot last dan tot gemak en dat laat men dan blijkbaar maar al te graag blijken.
Kom het helaas ook regelmatig tegen. Mijn buurvrouw is 92 en woont nog zelfstandig, maar als je kijkt hoeveel bedrijven denken haar nog even een poot uit te draaien... Schandalig. Eeh.. even een kleine aanpassing: mijn buurvrouw is 92 en woonde tot afgelopen maandag zelfstandig.. We hebben haar 's middags liggend in de keuken gevonden: zware hersenbloeding. Ze ligt nu in het ziekenhuis, linkerkant verlamd, verder nog behoorlijk helder, maar of we voor dat laatste heel dankbaar moeten zijn weet ik niet... het was altijd een hele trotse onafhankelijke vrouw, het feit dat ze niet meer voor zichzelf kan zorgen en naar een verzorgingshuis toemoet... dat zal ze afschuwelijk vinden, ik denk zelfs dat ze liever had dat het afgelopen maandag afgelopen was... |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet zeker of het waar is, maar ik hoorde dat bij ons bejaardenhuizen de serviceflats, die vrijkomen, nu in orde maken voor mensen, die net onder het gemiddelde IQ zitten. Omdat ze dezelfde soort zorg kunnen gebruiken. Op zich een goede zaak, maar waar moeten bejaarden naar toe, als ze iets meer zorg of toezicht nodig hebben? Oorspronkelijk vond men het verstandig als mensen "op tijd" naar een woning met meer hulp zochten, nu wordt het ook een wachtlijstgebeuren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wachtlijsten zijn in NL ook makkelijk 6 tot 12 maanden . . .
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou om met "Bert en Ernie" te spreken "wachten duurt lang"
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |