terug van Lanzarote |
Reageer |
Autheur | |
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 September 2017 om 14:18 |
Hallo allemaal,
De afgelopen 2 weken zijn wij heerlijk op vakantie geweest op het eiland Lanzarote. We hebben genoten van het prachtige weer. Helaas minder van de omgeving. Lanzarote is geen eiland voor iemand zoals ik die er van houdt om te wandelen in de natuur. Natuur was er namelijk niet te vinden daar. Je zag er bijna geen beesten als alleen maar vliegen en muggen heel af en toe een vogel of salamander, maar daar bleef het dan ook bij. Er is niks te vinden van vlinders, paarden, koeien, kippen, geiten of wat dan ook. Kan natuurlijk ook niet als er totaal geen vegetatie is voor die beesten. Het was voor ons de 1ste keer dat we daar naar toe zijn gegaan, maar er zal geen 2de keer komen. De zee was dan wel weer prachtig om te zien. En vanuit het huisje wat we huurde konden we die ook horen tijdens het in slaap vallen. Ik wil iedereen die jarig is geweest alsnog feliciteren. En voor iedereen die iets heeft neer gezet in de topic "mijn creaties" mijn complimenten geven voor al dat schitterends wat ik voorbij heb zien komen. En voor de nieuwkomers, van harte welkom op dit ontzettend gezellige en behulpzame forum |
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
een bruin plat eiland dus waar alles ingevoerd wordt? En de lokale bevolking heeft ook geen kippen of andere huisdieren? En in de bergen ook niks anders dan stenen of ook slangen? Of heeft dit eiland geen bergen?
|
|
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Bergen waren er genoeg, alleen kon je die niet beklimmen. Ja oké de mensen hadden wel honden en katten maar verder geen beesten. Slangen hebben we niet gezien. En inderdaad alles wordt ingevoerd |
|
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook ik zou zo in het water springen,dat moet toch leuk geweest zijn zo woeste golven tegen de rotsen ...ik geniet van de foto....
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Ja de zee was geweldig en fijn om in te zwemmen. |
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom terug in eigen land. Prachtige natuurfoto met die kolkende zee.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad: Hele mooie foto.
Als je van wandelen in de natuur houdt, dan moet je naar mijn tweede land gaan... Schotland. Elk jaar weer is het alsof ik thuiskom... zo mooi, zo fijn, zo .... |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooooooooh Schotland staat ook nog op mijn lijstje. Net als Ierland |
|
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom terug. Is lees het al, maar goed dat het 2 weken waren en niet langer dus.
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat je er weer bent.
Ja Lanzarote is helemaal een vulkanisch eiland, met veel lava overblijfselen. Wij gingen naar Gran Canaria dat is veel groener, ook stukken ruig, maar zo mooi. Ook goed wandelgebied en mooie natuur. We zijn ook op Tenerife geweest, maar daar is het weer ruiger, met een grote bergketen dwars over de lengte heen. Je kan dan niet dwars over het eiland en loopt iedere keer vast. Maar ook met veel meer lava overblijfselen, er is daar een groot stuk bij de berg El Tijde waar veel Star Wards films opgenomen zijn, net een maanlandschap heel apart. Wij vinden Gran Canaria fijner. Maar je vakantie is toch fijn geweest hé.
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
@ Creaans, ja we hebben een hele fijne vakantie gehad.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |