Doorzichtig |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 September 2017 om 17:49 |
Ik heb vandaag doorzichtige drukkertjes met doorzichtig (zeg maar onzichtbaar) garen op een ecru truitje voor Skipper genaaid. Het leek wel of ik de nieuwe kleren van de keizer zat te naaien, ik zag wel grote gebaren, maar geen draad of drukker. De moeder van het meisje, dat de pop met kleding koopt, zal wel heel blij zijn, dat ze aldoor mag helpen het truitje dicht te doen. Overigens prikte ik tweemaal in mijn vinger, hoewel de naald niet doorzichtig was. Ik viel niet in slaap en er kwam geen prins.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb een poosje geleden ook dat transparante garen gekocht heb daar ook veel moeite mee gehad maar je zag niets van het garen daar was ik ook content mee en bij mij ging steeds de draad uit de naald dat is ook niet fijn heb een bril nodig om de draad er weer in te krijgen dat viel niet altijd mee
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
is dat transparante garen ook in de wibra te vinden? Lijkt me ook handig om kleine gaatjes toe te trekken. (als ik het in de naald krijg tenminste)
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moest ooit een lampenkap van mijn ouders repareren. Daar moest ongeveer 80 cm naad losgetornd worden die met doorzichtig dun garen genaaid was...
Onder een felle lamp kon ik het garen zien glinsteren. Dus als je zeker weet dat het stiksel niet meer loshoeft, is het waarschijnlijk heel mooi. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan het me niet echt voorstellen ,is het zo van dat visgraad garen?
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is garen, dat quiltsters gebruiken. Ik kocht het op de markt bij de fourniturenkraam. Om etiketjes op breisels te naaien. Ik heb geen hulpstukje nodig om de draad in de naald te krijgen, het is iets minder flexibel dan gewoon naaigaren.
|
|
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar ga ik toch eens naar op zoek in de wolwinkel ,dank Machtelt, jij bent ook al vroeg wakker op ne zondag
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij mij ging er een oud belletje (zeker 20 jaar oud) rinkelen en ja wie zoekt die vindt. Ik heb transparant wit en zelfs transparant zwart. Ooit in een ver verleden gekocht om in de caravan te leggen om te depaneren.
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn katten kijken niet op de klok, die leven op hun hongergevoel.
Voor dat garen kun je beter kijken in de naaiwinkel of quiltshop. Misschien heeft onze Renske het wel. Wij hebben zo'n lekker ouderwetse kraam met elleboogstukken en zo. |
|
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt bep mijn zus heeft het ook al jaren in haar naaidoos en ik heb het gewoon bij ons in de supermarkt Dirk van de broek gekocht ze hebben daar transparant wit en zwart
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |