Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lekker trek

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 20:05
Inkoopster ziek, had ze zelf alle zwartwit opgegeten?

Ik heb net een voorraadje drop gekocht, 2 zakjes Klene  zouthouten hartjes, suikervrij (2e was gratis) en een doosje Oldtimers biologische ziltig frisse robben drop. Die laatste kende ik niet, moest ik toch wel proberen vond ik. En, ik vind het niet zo erg lekker maar ze komen vast wel op.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 22:42
Ohh ik heb een heel zakje met chocolaatjes opgegeten vandaag... 

Ik vind platte salmiakjes ook altijd zo lekker, van die ruitjes. 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 08:14
Oh wat ben ik toch af en toe blij om dit te lezen...
Zelf heb ik nog vaak moeite met het laten staan van lekkers...
En het blijkt dat ik niet de enige ben...
Heb me van de week weer eens vergrepen aan de Engelse drop ...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 11:19
De enige dropsoort die ik in huis heb is "Venco Salmiak-rondo's" voor als ik keelpijn heb. Ik doe gemiddeld 1½ jaar met een zak. Embarrassed
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 12:11
Als ik die Haribo dropjojo's koop voor Sint Maarten, is daar niets van terug te vinden in de snoepzakjes. En als ik zo'n zak meeneem naar de bioscoop, gaat hij schoon leeg. Maar voorlopig is Jamin voor mij Neemin. Misschien volgende week...
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 12:51
DIE is helemaal nieuw voor mij Magtelt : de Neemin..hoest mogelijk, weer wat bijgeleerd ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 14:48
Drop, drop, drop, drop, drop....
drop...

Anderhalf jaar met een zak salmiakrondo's?? Zelfs als je er maar één per dag opeet is die zak binnen anderhalve maand leeg (niet dat er ooit een zak drop heeft bestaan die het hier in huis langer uithield dan een week)
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 15:24
Ik neem de salmiak alleen als ik keelpijn heb... dat heb ik niet vaak dus. LOL

Na een aantal maanden geopend te zijn, worden die bollen helemaal klef. Dat vind ik extra lekker... 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 19:28
Na de afwas steevast een afwasdropje, die zak houdt het ondanks af en toe eentje pikken best lang uit.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 19:41
Heb ik even pech... wij hebben een afwasmachine. Dan heb ik natuurlijk geen recht op een dropje.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 09:29
Dat had me kunnen helpen toen ik het nog met de hand deed...
Nu heb ik ook een vaatwasser...Denk dat die vlieger nu niet meer op gaat...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 10:24
Mijn afwasmachine is type "man", ik droog af en wij hebben beide recht op een dropje. Toen ik 3 turven hoog was heb ik vol
bewondering de afwasmachine bij een vriendinnetje bekeken en gemerkt dat er altijd nog wel iets gedroogd moest worden.
Later had ik er zelf 1 en moest er toch af en toe iets op de hand en werden de glazen steeds doffer, dus . . . ik heb de masjien afgezworen.
We zetten de radio aan, zingen mee, dansen door de keuken en nemen de dag door. Het is klaar voor je er erg in hebt.
Bij een grote afwas roep ik altijd even dat ik op zoek ga naar die bon, je weet wel dat je een bon hebt goed voor 1 keer niet af te hoeven drogen LOL
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 10:56
Wat leuk om te lezen dat jullie er zoon deugd van maken...
Ik heb het door onze verbouwing 4 jaar alleen gedaan...
Er is maar 1 klusje in huis waar hij echt niet bij komt helpen...
En dat is de afwas...
Gelukkig staat de machine er nu want ik heb er zelf ook echt een hekel aan...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 10:58
Mijn afwasmachine staat ook op twee benen .

Afdrogen doe ik niet . De vaat staat in het afdruiprek en in de loop van de middag ( wij eten tussen de middag warm ) is het gedroogd .
Terwijl ik wacht tot het theewater kookt of de koffie doorloopt ruim ik het rek leeg . Alleen het bestek droog ik af .
Als ik zie wat een klus het is alles in de vaatwasser te zetten bij mijn kinderen hoeft het voor mij ook niet .
Alleen met kerst of verjaardagen denk ik wel eens ,zou makkelijk zijn .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns