Toch maar even vertellen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjee Bloem...das niet niks. Fijn dat het zo kan en je snel weer op de been bent, maar.....rustig aan en heel veel beterschap.
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap Bloem! En niet te hard met die Mercedes van je hé?
;-)
|
|
december2011
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte met het herstel, Bloem
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel .het gaat heel goed,
|
|
oant Sjen
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zijn goeie berichten.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig is er tegenwoordig veel mogelijk. Ik wens je een voorspoedig herstel toe Bloem!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren had de post bode weer nieuwe verrassingen voor me meegenomen. een Prachtige RoodKardinaal en een Grasparkiet met onder zijn vleugels een spinnenweb ,met echte spin en vliegen geweldig heel lief dat dat jullie mij zo verwennen,dank jullie wel. mijn Man gaat een zitstok maken en dan komt alles in de serre voor het raam te hangen.
|
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooie handwerkstukjes heb jij gekregen! Is je man niet reuze blij dat jij hier trouw lid bent? Als de zitstok klaar is, zijn wij natuurlijk benieuwd naar het resultaat.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooooh, wat een mooikes weer, superrrr .. W.b. Die kardinaal: die wil ik al jaren haken voor mn e.vriendin in Ohio, de Cardinal is hun State.bird maar ik ben ooit begonnen en: veuls te moeilijk voor mij met mn korte lontje ;-( wat een mooie verrassingen kreeg je vlak voor pasen, en zó van harte gegund Bloem !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zijn ze super mooi. Fijn dat je zo verwend bent. Ik ben reuze benieuwd naar het geen wat je er mee gaat creëren.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
fijn dat je zo verwend bent geniet er van je hebt het verdiend. Helaas heb ik deze keer niet mee gedaan.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
o die zijn ook mooi. En sorry hoor maar de maakster van die grasparkiet heeft te weinig vulling gebruikt zie ik aan de buik. Een beetje kritisch mag toch wel hoop ik.
|
|
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wens je een goede genezing toe en dat je tzt daar in Friesland de Elfstedentocht weer kunt meedoen ( ha, ha) Alle gekheid op een stokje, Bloem ik wens je een voorspoedig herstel.
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh je hebt nog meer leuke dingen gekregen. Leuk om te zien. Ook ik ben er nieuwsgierig naar het resultaat, wat je er mee gaat doen....
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beppie, het kan zijn dat de grasparkiet juistekes inademt om een geweldig mooi lied voor Bloem te fluiten, vandaar die inhammekes en nee, de parkiet is niet door mij gemaakt ;-))))))))
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of die stumper heeft honger waardoor z'n buikje ingevallen is. Een parkiet is een zaadeter en het enige dat hij voorgeschoteld krijgt is een SPIN...
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
De Parkiet is door Bep gemaakt .en als hij helemaal goed gevuld zou zijn geweest , paste hij niet door de brievenbus.
Ik ga hem wel even bij voeren voordat hij op stok gaat.
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat was dus idd het probleem. Volgende in de rij die iets gevuld gaat krijgen, laat ik het open zodat er vulling bij kan gestoken worden. Nadeel is dan wel dat ge het gat moet dichtmaken en draadje instoppen. (is nu wel goed stevig gebeurd). Maar die kardinaal ziet er wel goed gevuld uit. Zal ik daar mijn licht eens moeten gaan opsteken hoe zij dat brievenbuswaardig heeft ingepakt.
|
|
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha bep Ik vind hem mooi hoor!
Hopelijk gaat het met de knie snel beter! Mijn moeder heeft een half jaar geleden een nieuwe knie gehad, maar die had heel erg veel pijn.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |