Beauty and the Beast |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 April 2017 om 17:56 |
Als je van romantische musicalfilms houdt, gaan! Prachtig, ook wel een beetje rommelige scenes. Echt Disney. De bril + 3D bril 3 x beslagen. Bij de gewone versie hoef je niet te duiken voor rondvliegende voorwerpen, zoals een sneeuwbal. Maar dat vind ik juist het leuke van 3D.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Haarlemmertje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is de 3-D bril beslagen van de traantjes? Fijn...dat je genoten hebt. Disney is super!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie het al voor me. Hebt ge dan ook kans op losse contacten tijdens het wegduiken? Zoals hoofden die tegen mekaar komen omdat ze allebei een andere richting wegduiken : de hier alom gekende knotsenbol?
|
|
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kllinkt wel leuk. Grappig is dat eigenlijk, je weet dat het niet echt is en toch ga je dingen ontwijken. Het lijkt dan ook zo echt.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het "weten" laat mij op zo'n moment ook altijd in de steek zodat de paniek vanuit mijn oerkrachten de boventoon voeren... Ik zou niet eens naar een 3D film toe durven.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn vriendin en ik vonden het wel jammer dat het beest veranderde in zo'n dertien-in-het-dozijn prins, want het beest was na een tijdje al zeer aaibaar.
|
|
wat rozengeur. |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wel eens een 4D meegemaakt? Nog bijzonderder.
Bij de Efteling hadden ze ooit zoiets, dat je een krak hoorde en je bankje een centimeter voelde zakken en in Londen bij één of ander griezelmuseum hadden ze een film over de guillotine, toen de bijl viel voelde je spetters op je gezicht (geen zorgen, gewoon water) |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ieee, dat zou me te ver gaan.
|
|
wat rozengeur. |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha nee dank je, zou ook niets voor mij zijn, brrrr.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |