Solden Koopjes |
Reageer |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Juli 2017 om 11:33 |
Hier begint de solden ,is dat in Nederland ook en gaan er mensen speciaal naar de solden of niet ????Ben niet nieuwsgierig hoor...
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij heet dat in Nederland de uitverkoop. Wanneer dat precies is, weet ik niet. In ieder geval zijn er begin januari en begin juli allerlei aanbiedingen van de oude collectie die verkocht moet worden. Als ik leuke schoenen of een jack tegenkom in de uitverkoop dan koop ik dat alleen als ik het nodig heb. Niet enkel omdat het toevallig in de aanbieding is.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn steeds minder winkels, dus je ziet ook veel minder borden met Uitverkoop en Alles moet weg! Er wordt veel online gekocht en ik neem aan dat mensen daar op koopjes jagen. In mijn jeugd was het wel gebruikelijk dat vrouwen in de uitverkoop kleding kochten. Ze hadden daar dan toch nog een half seizoen wat aan en het volgende jaar of de volgende jaren ook.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
In NL lijkt het het hele jaar uitverkoop - het is geen duidelijke periode meer. Wel weet ik van mijn schoonzus dat je vooral voor
kinderkleding op tijd moet zijn (vroeg kopen) omdat er anders b.v. geen leuke winterjassen meer zijn of niet de juiste maat.
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is hier soms niet te doen ,het is een maand solden en dan probeer ik zo weinig mogelijk in de winkels te komen want er zijn mensen die het uit je hand zouden trekken,dat had ik eens met schoenen ,er zijn zo koopjes jagers en die moeten maar hebben en hebben...niet gezellig
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De Bijenkorf had vroeger drie dolle dagen, dat waren ware veldslagen tussen koopjesbeluste vrouwen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |