Saai |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lilith, hmm klinkt bekend - even goegelen, Lilith een mythologische stormdemon . . . was het winderig in het Coda ???
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, al haar kleren waren afgewaaid.
Volgens mij was Lilith de eerste vrouw van Adam. Maar ze beviel niet ofzo. Erg veel weet ik er niet van. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/religie/82785-lilith-en-eva-de-vrouwen-van-adam.html
|
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zoeken we op, zeiden ze vroeger in Twee voor twaalf. Leve internet.
|
|
wat rozengeur. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk eens aan dat is een verrassende wending aan een museum bezoek...
Hoezo museums zijn saai echt niet ... Gelukkig maar dat men aangekleed was in de koffie corner... Je er alleen al een voorstelling van maken zorgt dat je alleen nog maar kan lachen... |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja en de toegang tot het museum is gratis met de biebpas. In Gigant, de bios met cultfilms krijg ik daar ook nog eens korting mee. Die zal ik niet snel opzeggen. In de bieb zelf zijn altijd fototentoonstellingen.
|
|
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Huh, met je biebpas naart museum, da.s apart...geldt dat voor alleen tCoda of meer in Apendoorn? Oh, xie t al, ook nog eens in de Bios, wie sponsort dat, gemeente ????
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet waar het geld vandaan komt, het mijne blijft in mijn zak. Gigant is ook een cultureel café, er zijn muziekavonden. En voordat de film begint, komt iemand hem inleiden. Intouchables en The Reader heb ik daar gezien. Ook een film over Sherlock Holmes en twee Alan Rickman films, Eye in the Sky en The Kings Gardens.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |