Carnaval... |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb elastiek gebruikt als band en verder nog tule in stroken geknipt...
Die heb ik vervolgens als lus om het elastiek heen gehaald... Kreeg zelfs van 1 van de kinderen de vraag of dit mijn echte haar is... Zo grappig ... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee! Inderdaad is tule makkelijk te verwerken als strookjes want het rafelt niet.
Ha-ha, ja natuurlijk! Voor die ene keer tijdens carnaval kon je best je pruik een keertje afgezet hebben.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Roze mag dan wel mijn kleur zijn...
Maar dit was echt overduidelijk een pruik ... |
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dag 4
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat chique...
Het lijkt wel een bruidsjapon van satijn. Mooie kraag/bies voorlangs de hals. Wat doe je als carnaval voorbij is? Komen ze dan in een museum?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Jondala, ik vind dit echt een heel leuk topic en ben steeds benieuwd wat het kostuum van de dag is
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
suziesfreubels, nu zie ik op de tweede foto dat die 'rollekes iets' van de eerste foto dus stroken opgerolde tule waren.
Jondala, je hebt de romyschneidersissieversie gemaakt. Alleen de bloemekes erop ontbreken. En ik denk wel dat romy schneider een andere armband aan had. En ze kunnen nu al bijna allemaal de kast in. Of ga je er sommige vermaken naar iets dat alledagen draagbaar is? Het haringhappen dat is toch niet morgenvroeg op de 'nuchtere' (die bij velen nog niet nuchter zal zijn) maag hoop ik. |
|
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Wow ook die laatste outfit is er weer eentje van formaat...
Geweldig dat je zoveel moeite en tijd erin hebt gestoken... @ Bep ja die eerste foto waren de net geknipte opgerolde rolletjes tule... Jammer dat de carnaval alweer op zijn einde loopt... Maar wellicht dat we dit volgend jaar nog eventjes dunnetjes over doen... En ben voor nu al benieuwd naar de creaties van dan... |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Het zit er weer op. Vanavond is het nog haring happen en dan is het wachten tot 11-11.
Mijn kostuums gaan weer terug de kast in. Dit jaar ga ik beginnen aan een nieuw kostuum. |
|
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben ervan genoten... Bedankt voor het showen van al het moois... En 11-11 vier ik mijn eigen feestje... Ben een echt carnavals kindje... |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtige creaties meissies en elk dag een andere wow, jullie kunnen wel een uitleen beginnen met deze jurken enzo !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Dit gaat mijn nieuwe kostuum worden voor volgend jaar. Ook dat is steampunk.
|
|
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wow...
Daar gaat echt een hele berg werk in zitten ben ik bang... Ben nu al benieuwd naar volgend jaar hoe het eindresultaat gaat worden... |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal nieuw of worden er stukken van uw verzameling ondertussen omgevormd?
En kiest ieder gewoon wat hij/zij schoon vindt of wordt er een thema afgesproken voor elke avond? |
|
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gaaf!! ben benieuwd naar volgend jaar
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, de kostuums die ik heb worden niet omgevormd. Dit kostuum wordt helemaal nieuw. De mannen van de raad van 11 hebben een tenue. Wij vrouwen trekken gewoon aan wat we leuk vinden. |
|
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |