Idee voor CAL/KAL? |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als we genoeg doosjes vinden die meedoen ,zouden we ook een goede ziel moeten vinden die het in goede banen stuurt en veel afweet van granny s,en natuurlijk veel geduld heeftπππ
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Creaans heeft een topic in de Koffiecorner gezet met een goed doel.
Overigens heeft onze nldutchy geregeld een kraam voor een goed doel, Kika en Pink Ribbon. Ik stuur haar poppen met gebreide en gehaakte kleren, maar ik denk dat kleine gehaakte beestjes of andere frutsels ook best verkocht kunnen worden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lief om dit te benoemen Magtelt, ik ben al erg dankbaar voor jouw inzet en gave giften..het doel wat Ans nu aangeeft is ook wel heel bijzonder...gaak over over nadenken en wellicht iets voor doen .. Een vergeten groep ...;-( maar nu aandacht voor hen .. Soort van warme deken ... |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wou eigenlijk wat bij leren met grannys t haken ,ik doe al aan verschillende goede doelen mee ,maar ik ben een kudde dier en doe mee met de groep als we een groep kunnen vormen he ,wacht afπ
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |