In de etalage |
Reageer |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 November 2016 om 11:29 |
De winkels waren allemaal al dicht, maar ik wilde toch even langs de wolwinkel gelukkig had ik een huisband met een slimme telefoon
bij me. Wil je even een foto maken ?
Daar kunnen de handigerds onder jullie vast wel wat mee
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk poncho idee.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een slimme manier om inspiratie op te doen.
Heel leuk idee. Ik vraag me dan wel af hoe het model past MET armen. Je zal dan altijd zien dat het zich op de schouders anders gedraagt dan bij een onvolledige modepop.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is gewoon zo'n doorhaal sjaal, maar iets breder. Het patroon is wel eens voorbijgekomen, althans een sjaal met aan één kant een gleuf om het andere eind door te halen. Je breit dan drie delen of met drie bollen tegelijk. Met soepele wol zal het best mooi vallen over de schouders.
Of heb je het over het poppetje? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha-ha... nee, die beschouwde ik enkel voor de sier. Jouw suggestie van de soepele wol EN daarmee niet te breien alsof het een plank moet worden, zal inderdaad de sjaal mooi laten vallen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zou een model kunnen maken van een oude badhanddoek, oud laken of overgebleven lap stof, dan weet je waar ongeveer de gleuf komt. En hoe breed en lang een prettig model geeft.
Wibra heeft op het ogenblik glittergarens in zwart, blauw, roze en wit. Als je de pennen een half of heel maatje meer neemt, zal het een mooie Kerstsjaal worden. |
|
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
is wel een mooie en ook mooie wol dat zwart met die fijne witte spikkel.
En wil dat lukken zeg, ik denk dat wij tegelijkertijd ongeveer een foto hebben laten maken. Ik wel in de winkel van voor en achterkant (alhoewel de achterkant niks speciaals was) van iets dat op het eerste zicht een trui was. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kijk ook naar die foto en vraag me af, zou die opening echt open zijn of extra over de sjaal heen lopen. Zelf denk ik extra.
Ik denk ook, eenvoudig op de machine - heb laatst met die dame staan praten, nee ze breide alles op de hand, een machine vond ze te veel gedoe.
Ze leek haast beledigd - ik snapte niet goed waarom, ik vind beide een kunst.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ooit was er een controverse tussen haaksters en breisters. Deed je beide, dan was je een overloopster en een vuile verraadster. Hoewel je wel vaak breisels moest afwerken met haaksteken, dat mocht dan net wel.
|
|
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moet vreselijk lachen om dergelijke dingen. Waar men zich al druk over maakte! Net als machinebreien, waarom zou dat geen kunstig handwerk kunnen zijn? Je moet veel rekenen en uitvogelen. je moet veel handwerk doen en het afwerken en in elkaar zetten gaat ook meestal met de hand. Sommige mensen zijn dol op mierenn***. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
mijn gedacht is ook dat die er bovenop is gemaakt (anders krijgt ge misschien nog een borstvalling als daar een gat zit)
|
|
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Maar je dekt het gat in de ene kant af met de andere kant. In het midden zit dus dubbele dekking. Alleen kan een onverlaat daar een greep in doen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |