Scheepjes Stone Washed |
Reageer |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Oktober 2016 om 20:00 |
Hebben jullie ervaring met Scheepjes Stone Washed?
Ik kocht vanmiddag 5 bollen van hetzelfde badnummer en ondanks dat zit er een enorm kleur verschil in de bollen. Wat kan ik daar van balen zeg! Heb gelijk een mail er uit gegooid naar Scheepjes. De bollen zijn ook best prijzig, dan mag je zeker wel goede kwaliteit verwachten vind ik. Ben benieuwd wat ze erop gaan zeggen. Wordt vervolgt........
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee daar heb ik geen ervaring mee .
Wel kan ik me enorm ergeren aan het aantal knopen wat je tegenwoordig -ik tenminste - tegenkomt in een bolletje zgn kwaliteits wol . Ik maak er tegenwoordig eerst een bol van en haal dan de knopen eruit |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hebben ze ook hetzelfde kleurnr?
|
|
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jep, Bep
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |