TV tip |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Juni 2016 om 08:18 |
Ik zag een reclamespotjr voor de serie North & South, die uit 1985 met o.a. Patrick Swayze. IK denk dat die op net 5 komt.
Ik vond het toen heel boeiend, ik ben benieuwd hoe ik er nu over denk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
O jakkie - nee toch. Nou veel plezier . . . ik heb het niet zo op oorlog en grote drama's
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vond het in die tijd ook erg spannend en keek het graag. Weet alleen niet of dat nu nog zo is.
In gedachten lijkt het misschien wel anders dan dat het was en de tijd is natuurlijk ook veranderd.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar heb ik ook geen aflevering van gemist. Net zoals van de Doornvogels.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ugh generatiekloof
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik keek samen met mijn dochter, die een enorme Patrick Swayze fan was. Ik houd van Gejaagd door de wind, en deze serie ging ook over de Amerikaanse burgeroorlog. Onder andere twee cadetten van een militaire school, die dikke vrienden waren, maar de ene is een Noorderling, de andere een Zuidelijke.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de serie North&South destijds ook gevolgd en vond hem toen geweldig evenals de Doornvogels. Maar of ik er nu nog naar ga kijken weet ik niet, maar goed dat moet iedereen dus voor zich weten. Destijds was het in ieder geval geweldig!
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons thuis werd die serie ook enthousiast gevolgd.
|
|
Grx
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond het ook een boeiende serie, tenminste: de boeken.... Was pas 10 toen die destijds op tv was :)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |