een afgescheurdeplugusbtaart met klodders |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Juli 2016 om 00:01 |
legeplekken voor de mug.
Gefeliciteerd Lao-tsé. |
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd Lao-tsé. Wat heeft Bep weer een ingewikkelde taart voor je gebakken. Smakelijk eten!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd, en een fijne dag
|
|
oant Sjen
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohhhhhhhhh lekkere taart zeg!!
Ik heb hartelijk gelachen om de taart, echt een speciale taart voor mij! Ik geniet vooral van die klodders. Dank bep! en alle anderen voor de felies. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha Lao-tse, Gefeliciteerd met je verjaardag.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk gefeliciteerd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd Lao-tse !!
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel hartelijk gefeliciteerd een fijne, aan de zon zal het niet liggen, dag!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank allemaal.
Het moet wel een goed jaar worden zo. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het gisteren gemist -oppasdag -.maar niet minder gelukgewenst .
Taart al op ?? Is niet zo lang houdbaar met dit weer . |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook nog van harte
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ja op, door de klodders was ie extra lekker. |
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
sorry een beetje laat maar van harte gefeliciteerd
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
2 dagen te laat maar toch : Van harte gefeliciteerd Lao tse!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien aan de late kant Niania en Hulten.
Maar niet minder wel gemeend neem ik aan. tnxx |
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeiiiii, ik ben ook laat met mn gelukswens Lao, snorrie en, wij zijn blijkbaar allemaal volgelingen van Lao, alleen haken of breien wij onze kleding, hoewel, sommigen weven ook..zie citaat van Lao :
De wijze draagt ruw geweven kleren over zijn lichaam en kostbare juwelen in zijn hart. Lao |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Whahaha
en dan te bedenken dat ik niet echt een volgeling ben van de wijze, eerder van mijn kat, mijn zoon wilde dat de siamees Lao-tse ging heten Er hangt een heel verhaal aan die siamees (hoewel ik best kostbare juwelen in mijn hart wil dragen, dat klinkt zo sjiek) |
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |