Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nijmegen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2016 om 14:00
Ik denk dat iedereen het wel eens met met nldutchy.
Maar ik denk óók dat dochter vooral bezig is met zichzelf te bewijzen. Dat ze niet wíl stoppen.

En ja... voor de moeder die thuis zich zit te verbijten is het ook een hele klus.
Opgewekt moed inspreken en intussen het gevoel hebben dat je wilt zeggen: Kom hier kind, ben je besuikert zoveel van jezelf te vergen? Stop! en laat mij je verwennen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2016 om 15:33
ja allemaal waar wat jullie schrijven
ze heeft het vandaag in ieder geval gehaald ze was even voor drie uur binnen
ze heeft wel drie kwartier op een massage tafel gelegen omdat haar kuit op slot zat
op naar de laatste dag die gun ik zo enorm dat ze hem uitloopt maar mocht het niet zo zijn dan is en blijft ze voor mij de beste en een bikkel
want wat moet die afzien zeg

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2016 om 16:23
Nou zeg!!
Wat een taaie.
 **applaus**

Morgen de laatste zware loodjes.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2016 om 21:41
Als je dag 3 gehaald heb - ga je echt op dag 4 gewoon weer op stap - waarschijnlijk is ze niet te stoppen - geweldig toch.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2016 om 21:48
wauw wat super goed. Heel veel succes met de laatste zware dag.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2016 om 22:25
Ik duim morgen voor je dochter... Handshake
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2016 om 23:55
als ze al drie dagen waarvan 2 met blaren, waarvan dan 1 weer met open wonden door is gekomen, dan gaat dag 4 ook gaan, al moet ze kruipen over de finish. Koentje, nog ene afziendag en weeral iets dat je kan afvinken op je must-do lijstje.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2016 om 11:26
Ik sta aan de finish en zal mijn handen stuk klappen voor deze prestatie.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2016 om 12:26
In Apeldoorn hebben we een langdurige tropische bui gehad. Ik hoop dat wij al het nat kregen en dat het in Nijmegen droog was.

Petje af, hoor voor je dochter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2016 om 22:25
Kippenvel van de fijne reacties die ik hier lees
Vandaag een hele emotionele dag ze heeft haar kruisje
Ik heb zo veel respect voor haar ze was gewoon om twee uur binnen samen met haar vader
Daar komen ze dan aan lopen en dan zie je haar en dan jank je gewoon allebei
Ik ben zo trots op haar en ze zat er zo doorheen
Ze moest toen nog een kleine 500 meter voordat ze echt over de finish heen kon gaan
En dan is ze binnen en dan ...........................
Valt ineens haar hele rechterarm uit ze kon er niets meer mee
En zei meteen papppppppp ik heb geen gevoel meer in mijn arm
Meteen naar de ehbo die gelukkig dicht bij is daar ook meteen haar ziekenhuis gebeld
Die belde vervolgens zo een 2 en een half uur later maar zij mist net de oproep
Maar gelukkig voor haar was toen net sinds een kwartiertje het gevoel in haar vingers aan het terug komen
(Nu op dit moment is alle gevoel gelukkig weer terug)

Vooral en dat geeft niets heel veel vreugde tranen van het gehaald hebben
Ik ben super trots op mijn dochter en zij is een bikkel
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2016 om 22:30
Ik heb een brok in mijn keel na het lezen van jouw verhaal Niania.
Op pure wilskracht en adrenaline door gegaan.
Die uitval verbaast me niet.
En jullie ook niet, denk ik.
Maar fijn dat het gevoel weer terug is en ze kan met rechte trots naar haar vierdaagsekruisje kijken.

*chapeau*

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2016 om 22:48
Clap Een geweldig staaltje doorzetting en wilskracht. Sterkte voor je dochter met het bijkomen van alle overdadige inspanningen. Wat zullen blijheid en bezorgdheid door elkaar heen lopen bij jou.    
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2016 om 00:05
koentje, je bent me er eentje hoor. Na drie afpeigerende dagen door een woestijntemperatuur lopen en de vierde in een gewoon hollands zomertemperatuurtje zorg je voor een rollercoaster aan emoties aan de finish lees ik. Vreugde, schrik, angst, bezorgdheid om terug tot vreugde te komen. Nu waarschijnlijk gewoon een euforisch leeg dromerig gevoel.
Proficiat.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2016 om 09:40
geweldig Nia ,dat gevoel ze heeft het gehaald heb je helemaal overgebracht. gefeliciteerd voor je Dochter en natuurlijk ook voor haar Vader
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2016 om 10:04
Geweldig. Ze mag dat kruisje wel elke dag opspelden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2016 om 10:12
Geweldig ,vooral ook om dit in een Vader Dochter relatie te kunnen doen .

Waar ik ook bewondering voor had waren de bikkels die zelf al binnen waren en terugliepen om degene die met het eind inzicht haast niet verder konden te ondersteunen ,soms van een ander het steunen overnamen om ze toch over de streep te halen .
Gek toch dat dan alle vooroordelen wegvallen en we gewoon mensen zijn .

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2016 om 10:57
Geweldig dat ze het gehaald heeft. Gefeliciteerd.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2016 om 12:23
oh wat goed van haar dat ze het gehaald heeft. Toppie hoor!
Alleen de schrik en narigheid na de finish, fijn dat alles goed komt.
En u extra genieten van het behaalde kruisje.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2016 om 16:42
Mooi zo en nu weer uitrusten en van het goede gevoel genieten
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns