Geleur aan de deur |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eigenlijk geef ik niet aan de deur.
Maar soms kan ik niet anders. Ik heb ooit eens een column over collecteren geschreven. Zal ik die eens op het forum neerzetten? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben in ieder geval benieuwd. Waarschijnlijk wordt het taboe-doorbrekend!
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als kinderen komen voor een of ander project, dan doe ik meestal wel mee, maar stroopwafels van studenten van een of andere kunstacademie koop ik niet. Dan glimlach ik vriendelijk en zeg: nee dank je wel, prettige dag verder! En doe de deur dicht.
Sowieso ga ik nooit in op een aanbieding waarvoor ik nú moet beslissen. Als ik geen bedenktijd krijg, dan houdt het op en loop ik die te gekke aanbieding helaas mis. Tja, het leven is hard! Haha ik heb wel eens een man van het Wereld Natuurfonds aan de lijn gehad: hij was zo blij met mijn maandelijkse donatie en wilde me eens uitgebreid vertellen over een nieuw project. Of ik even tijd had? Ik zei dat ik wel tijd had, maar beslist niet mijn donatie zou gaan verhogen. Nee, dat gaf niks, hij wilde zo'n trouwe donateur als ik ben graag op de hoogte houden van nieuwe projecten. Nou, prima hoor. Dus hij draaide een verhaal af van 10-15 minuten en toen kwam de aap uit de mouw: vond ik dat nu ook geen geweldig project? Ja, prachtig. Daar wilde ik misschien mijn donatie wel voor verhogen? Nou nee dus. Ik vond het wel een beetje sneu, hij had er een hoop tijd in gestoken, maar ja, ik had het van te voren al aangegeven.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |