Column: Geurtjes |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat paskamerluchtjes ook wel kwamen doordat vrouwen al een tijdje aan het winkelen waren en nerveus werden door het moeten kiezen en telkens twee kledingstukken meenemen en terugbrengen. Ik was blij met postorderbedrijven. Lekker douchen en dan schoon en droog passen. Een heel enkele keer moest ik wel iets terugsturen omdat het al "gebruikt" rook.
Eerlijk gezegd spray ik een deo vóór het sporten en ben ik toch niet blij dat mijn neus bovenaan zit, na de loopband, fiets en roeier. Moet ik dat dan gaan omarmen? No thanks. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjongejonge....hoe "diep"moet je gaan zeg!
Ach ja, t zal inderdaad een schreeuw om aandacht zijn.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
de diepte heeft ze niet gezegd |
|
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jij snapt hem Bep
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gaat het toch nog een discussie met diepgang worden.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Over diepgang en komkommertijd gesproken, hebben jullie gezien dat veel van jullie avatar-loos zijn, ik vind dat er nogal bloot (excusez le mot) uitzien.
O verdorie, let maar niet op mij - Telfort's moraal ridder zat mij dwars, ik zie jullie weer. Pfr
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooh mijn God kan iemand mij komen oprapen. Ik rol hier over de grond. Wat geweldig dit. Ik heb het ook gezien en vond het erg knap van Humberto dat hij en de rest aan tafel zo serieus konden blijven
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanavond weer even RTL Late Night gekeken.
Ik zag daar tot mijn stomme verbazing een filmpje van een Duitse trainer (of coach, ik ben niet echt op de hoogte wie wat doet) Maar goed... Die man heeft kennelijk naar Marlies Dekkers geluisterd, gezien zijn actie die uitgebreid vertoont werd. De man stak zijn hand in zijn broek, richting kruis, en daarna ging hij aan zijn hand ruiken. Misschien heeft hij niet begrepen dat er bij het onderwerp van mevrouw Dekkers het vrouwelijke kruis bedoeld werd? Je wéét niet welke invloeden bepaalde dingen hebben. He? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het scheen dat die trainer/coach op tv helemaal lichamelijk bezig is, vinger in bepaalde holtes en zo. Hij schijnt zijn excuses te hebben aangeboden.
Ik heb die show met Marlies niet gezien, maar ik vroeg me af of de tafelgenoten niet even op handen en knieën gingen om te snuffelen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag dat ze moeite moesten doen om te blijven zitten
Maar het gezicht van 1 man sprak boekdelen, je zág hem denken: meent ze het nou allemaal? Volgens mij spoort ze niet. Groots vond ik dat. In dat opzicht is het wel boeiende televisie. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aandacht, aandacht, aandacht. Ik wil aandacht! En inderdaad de "zaakjes" van mevrouw Dekker gaan inderdaad niet zo meer als voorheen. Dus wat helpt er beter dan weer een beetje aandacht krijgen en als de lingeriecollectie niet meer helpt, dan nemen we toch wat onder de lingerie zit
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |