Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Column: Geurtjes

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 13:46
Ik denk dat paskamerluchtjes ook wel kwamen doordat vrouwen al een tijdje aan het winkelen waren en nerveus werden door het moeten kiezen en telkens twee kledingstukken meenemen en terugbrengen. Ik was blij met postorderbedrijven. Lekker douchen en dan schoon en droog passen. Een heel enkele keer moest ik wel iets terugsturen omdat het al "gebruikt" rook.

Eerlijk gezegd spray ik een deo vóór het sporten en ben ik toch niet blij dat mijn neus bovenaan zit, na de loopband, fiets en roeier. Moet ik dat dan gaan omarmen? No thanks.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 13:53
Sjongejonge....hoe "diep"moet je gaan zeg!

Ach ja, t zal inderdaad een schreeuw om aandacht zijn.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 13:56
Originally posted by By MG By MG wrote:

Sjongejonge....hoe "diep"moet je gaan zeg!

Ach ja, t zal inderdaad een schreeuw om aandacht zijn.

de diepte heeft ze niet gezegd
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 14:06
Jij snapt hem Bep LOL
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 14:49
Gaat het toch nog een discussie met diepgang worden. Cool
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 15:42
Over diepgang en komkommertijd gesproken, hebben jullie gezien dat veel van jullie avatar-loos zijn, ik vind dat er nogal bloot (excusez le mot) uitzien.
O verdorie, let maar niet op mij - Telfort's moraal ridder zat mij dwars, ik zie jullie weer. Pfr Geek
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 21:44
Ooooh mijn God kan iemand mij komen oprapen. Ik rol hier over de grond. Wat geweldig dit. Ik heb het ook gezien en vond het erg knap van Humberto dat hij en de rest aan tafel zo serieus   konden blijven
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2016 om 23:20
Vanavond weer even RTL Late Night gekeken.
Ik zag daar tot mijn stomme verbazing een filmpje van een Duitse trainer (of coach, ik ben niet echt op de hoogte wie wat doet) Maar goed...
Die man heeft kennelijk naar Marlies Dekkers geluisterd, gezien zijn actie die uitgebreid vertoont werd.
De man stak zijn hand in zijn broek, richting kruis, en daarna ging hij aan zijn hand ruiken.
Misschien heeft hij niet begrepen dat er bij het onderwerp van mevrouw Dekkers het vrouwelijke kruis bedoeld werd? Geek

Je wéét niet welke invloeden bepaalde dingen hebben. He?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2016 om 10:00
Het scheen dat die trainer/coach op tv helemaal lichamelijk bezig is, vinger in bepaalde holtes en zo. Hij schijnt zijn excuses te hebben aangeboden.

Ik heb die show met Marlies niet gezien, maar ik vroeg me af of de tafelgenoten niet even op handen en knieën gingen om te snuffelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2016 om 11:32
Ik zag dat ze moeite moesten doen om  te blijven zitten LOL

Maar het gezicht van 1 man sprak boekdelen, je zág hem denken: meent ze het nou allemaal? Volgens mij spoort ze niet.
Groots vond ik dat.

In dat opzicht is het wel boeiende televisie.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2016 om 13:31
Aandacht, aandacht, aandacht. Ik wil aandacht! En inderdaad de "zaakjes" van mevrouw Dekker gaan inderdaad niet zo meer als voorheen. Dus wat helpt er beter dan weer een beetje aandacht krijgen en als de lingeriecollectie niet meer helpt, dan nemen we toch wat onder de lingerie zit
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns