Artistieke Handen Apeldoorn |
Reageer |
Autheur | |
Daymoon
Hobbywonder Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 September 2011 om 09:50 |
Op 30 oktober in de Americahal in Apeldoorn. Ik ga er staan met mijn borduurmachine-artikelen! Voor het eerst dat ik op een beurs sta, dus doodeng haha..
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Staat genoteerd. Vast veel succes gewenst. Heb je iemand bij je voor het geval dat je een sanitaire stop moet maken?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij krijg je een superaanbieding voor een hulpie, Daymoontje!!!! ;-))))
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Daymoon
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, heb een hulpje inderdaad, anders had Magtelt gezellig meegemogen... We wonen volgens mij niet heel erg ver van elkaar af .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haal dit even naar boven.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hijs 'm weer even op.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Apeldoorners opgelet!
A.s. zondag staat Daymoon in de Americahal en loopt Magtelt er rond. Ik weet nog niet of ik 's morgens of 's middags ga. |
|
wat rozengeur. |
|
chikay70
Duizendpoot Lid sinds: 31 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ook ik van de party ben....aangezien ook ik er niet zover
vanaf woon...nu ga ik manlief denk ik maavast voorbereiden haha ik heb een geluk...hij zoek ook altijd naar spullen die ik voor de hobby kan gebruiken. groetjes jose |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet of je inmiddels kunt pinnen bij de kassa, ik vond het vorige keer maar raar dat je contant moest betalen, € 7 entree, dan heb je al bijna al je cash geld afgegeven.
|
|
wat rozengeur. |
|
Daymoon
Post Options
Thanks(0)
|
Daymoon komt morgen wel heel even maar zal zelf niet staan... . Mijn schoonmoeder en schoonzus zullen er staan voor mij. Ik zal het even uitleggen. Ik ben op dit moment 33 weken zwanger en de laatste weken moest ik plat vanwege dreigende weeën. Ik heb dus verplicht rust voorgeschreven gekregen maar met een hobbyboerderijtje, 3 kids en man met eigen zaak is dat niet echt.. nouja, gewoon niet haalbaar. Ik verplaats me dus van de ene stoel naar de andere en van bank naar bed, doe enkel wat moet en verder hou ik me zo kalm mogelijk. Op deze manier gaat het redelijk goed. Gelukkig heb ik hulp van de familie, maarja die kunnen niet het werk voor me doen voor de beurs. Ik had me er erg op verheugd maar het zij zo, er zijn ergere dingen in de wereld. Ik hoop me goed te voelen morgen om nog even te loeren in ieder geval! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Houd jij je maar lekker rustig, voorzover dat mogelijk is. In de lente en herfst van volgend jaar is er weer Artistieke Handen.
Ik denk dat ik na de lunch, dus na enen ga, want het begint pas om 10.30. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |