lente vanuit mijn huiskamer |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi uitzicht Bloem. Wij wonen ook zo vrij aan het Oranjekanaal, staan geregeld 3 reeën aan de overkant te koekeloeren.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wees maar blij Bep want dan had je ze misschien niet kunnen ontwijken en dat was voor beide partijen niet leuk geweest .
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier in de buurt zie je dat ook wel - ik zag ooit een ree in volle vaart tussen 2 rijen prikkeldraad heen springen - langgerekt, gracieus
adembenemend - effe gas los zodat ze over de weg naar de andere kant kon spurten. Even kijken of er meer aan kwamen, reeën zijn zelden alleen
en dan doorrijden met een big smile.
Dat is denk het eerste dat mijn man me leerde toen ik hier vaker kwam, reeën zijn zelden alleen - reken minstens op drie
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een prachtig uitzicht. Mooie dan hier, ik kijk uit op een straat. Maar, dan wel weer wat verderop een weiland. Het is altijd prachtig om te zien dat daar de koeien voor het eerst lopen, dan zijn ze zo vrolijk aan het springen.
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat gezellig. Zie ze hier ook al overal dartelen. Vind het zulke leuke beestjes die lammetjes. Echt lente
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |