Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Geleur aan de deur

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2016 om 21:44
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Nou vind het gedoe met die collectes ook niet alles hoor.
Er komen er zoveel aan de deur dat je een krantenwijk moet nemen om ze allemaal tegemoet te komen.

En waar stel je dan je prioriteit?
Is het longfonds minder belangrijk dan het Kika?
Heb je meer met hartpatiënten dan met MDL zieken?
En dan ook nog de Jantjes beton, oranjefonds en diverse dierenleed collectes.

Vind ik best lastig allemaal.

als iedereen 1 euro in de bus doet halen ze een vermogen op.
waar ik me aan erger is,Dat de Directeuren zo'n verschrikkelijk hoog salaris krijgen

oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2016 om 22:21
Eigenlijk geef ik niet aan de deur.
Maar soms kan ik niet anders.

Ik heb ooit eens een column over collecteren  geschreven.
Zal ik die eens op het forum neerzetten?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2016 om 22:46
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Ik heb ooit eens een column over collecteren  geschreven. Zal ik die eens op het forum neerzetten? 

Ik ben in ieder geval benieuwd. Smile Waarschijnlijk wordt het taboe-doorbrekend!  
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2016 om 21:00
Als kinderen komen voor een of ander project, dan doe ik meestal wel mee, maar stroopwafels van studenten van een of andere kunstacademie koop ik niet. Dan glimlach ik vriendelijk en zeg: nee dank je wel, prettige dag verder! En doe de deur dicht.

Sowieso ga ik nooit in op een aanbieding waarvoor ik nú moet beslissen. Als ik geen bedenktijd krijg, dan houdt het op en loop ik die te gekke aanbieding helaas mis. Tja, het leven is hard!

Haha ik heb wel eens een man van het Wereld Natuurfonds aan de lijn gehad: hij was zo blij met mijn maandelijkse donatie en wilde me eens uitgebreid vertellen over een nieuw project. Of ik even tijd had?
Ik zei dat ik wel tijd had, maar beslist niet mijn donatie zou gaan verhogen.
Nee, dat gaf niks, hij wilde zo'n trouwe donateur als ik ben graag op de hoogte houden van nieuwe projecten. 
Nou, prima hoor.
Dus hij draaide een verhaal af van 10-15 minuten en toen kwam de aap uit de mouw: vond ik dat nu ook geen geweldig project? 
Ja, prachtig.
Daar wilde ik misschien mijn donatie wel voor verhogen? 
Nou nee dus.
Ik vond het wel een beetje sneu, hij had er een hoop tijd in gestoken, maar ja, ik had het van te voren al aangegeven.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.280 seconden.
Lang Yarns