een gecamoufleerdecolportagetaart met veel |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Juni 2016 om 00:05 |
tierelier voor Janne Marie.
Gefeliciteerd |
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd [<:o)]
|
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne dag gewenst.
|
|
Annemarie
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk gefeliciteerd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd!
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk gefeliciteerd.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook mijn felicitaties
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd Janne Marie!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk Gefeliciteerd.
|
|
oant Sjen
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van ❤️❤️
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de felicitaties. Het was een heel leuke dag, ondanks dat ik aan het poetsen ben geweest. Mijn oudste zoon kreeg de sleutel van zijn maisonette en daar hebben we gepoetst, maar ook zijn we met hem mee geweest voor spullen voor zijn huis. Maar aan het eind van de middag werd ik getrakteerd door mijn man met een etentje, samen met de oudste zoon. toen we er zaten kreeg ik een app van de jongste, hij vroeg waar we waren. Ik heb hem dan ook maar uitgenodigd al lust hij niets van een restaurant, kon hij wat komen drinken. Die zit nog maar net bij ons als de middelste zoon langs komt lopen met zijn vriendin, op weg naar het huis van mijn oudste. Die hebben we ook maar uitgenodigd erbij te komen en eten te bestellen. Zo had ik heerlijk mijn hele gezin bij elkaar en hebben we lekker gegeten. De jongste is tussendoor nog even bij de snackbar een patatje gaan eten. Die lust zelfs de patat niet van een restaurant, die moet echt bij de friettent worden gehaald of zelf worden gebakken.
Maar aan het eind van de dag was ik wel bekaf, kreeg s avonds nog even de buren op visite, maar ik kon niets meer doen. Heb de jongens maar laten bedienen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |