voorjaars nieuwtje |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 April 2016 om 19:47 |
Ik heb vandaag de eerste boeren zwaluw gezien. (dit is niet mijn foto)
|
|
oant Sjen
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog lang geen zomer zeker . . .
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk. Één zwaluw brengt nog geen zomer, dit zijn er gelukkig 2 :)
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig Bloem!
|
|
december2011
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi gefotografeerd!
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtige foto Bloem en goed nieuws!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie foto van zo dichtbij genomen.
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat gaaf! Kom maar op met die zomer.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat geeft een burger moed
Zondag heerlijk buiten gezeten daarna weer huilen met de pet op |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hopelijk brengen de andere dan het goede weer mee.
|
|
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een hele leuke foto. Ja, nu de vogels weer zingen en je af en toe buiten kan zitten merk je het voorjaar komt er aan.
Het is wel geen echte koude winter geweest, maar ik denk dat bij iedereen de accu van het lijf op is.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het wachten is op de Gierzwaluw .hij en zij zijn de laatsten die binnen moeten komen. en dan ?>>>>>>>> is het zomer.(hoop ik )
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons was het ook huilen, maar ook lachen en plezier met de dikke regenjas en regenlaarzen aan om in de plassen te gaan springen, heel veel gure wind (bellenblazen was nog nooit zo gemakkelijk geweest), hagelbuien dat alles wit zag (kijk het heeft gesneeuwd), plop en klus in het bos gaan zoeken (lui lag te slapen), pluimen zoeken om bij de elastiekjes van de haren te steken en met zen allen tsjoe tsjoe wa te zingen en te dansen. Steendood nu natuurlijk. Tegen de middag waren we terug thuis en kijk, het zonnetje heeft geschenen de rest van de dag en de wind is gaan liggen. |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu begrijp ik het Bep . Jullie hebben met z,n allen die regen en wind weg gedanst . Dat ze naar het Noorden gekomen zijn en wij de auto amper op de weg konden houden ,een afslag miste omdat een rij voorrijdende vrachtwagens zoveel water opspatten ,vind ik nu veel minder erg . Wij zijn veilig thuis gekomen en jullie hebben veel plezier gehad .
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |