Handwerkbeurs ijsselhal Zwolle |
Reageer |
Autheur | |
Agnes36
Newbie Lid sinds: 26 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Januari 2012 om 19:31 |
17-19 februari in de Ijsselhallen in Zwolle de grootste handwerkbeurs van Nederland. Openingstijden 17 febr. 10.00-21.00 18 febr. 10.00-17.00 19 febr. 10.00-16.00 Zie ook handwerkbeurs.nl
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leukkkkkk!!!!!! Ik hoop dat ik iemand kan charteren om er met mij naar toe te gaan
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil eigenlijk ook wel ,maar ik zou t liefst met mijn moeder gaan, nu weet ik niet iemand die met mij mee zou willen.....*zucht* en alleen heb ik geen zin in....
|
|
mirlea
Newbie Lid sinds: 05 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ook zo'n zin om te gaan..................... was het maar geen carnaval Kids zijn helemaal uitgelaten "mamaaaaaa CARNAVAL!!!!!!! Volgend jaar dus maar weer naar beurs in Zwolle. Veel plezier voor diegene die wel gaat! |
|
Wees jezelf er zijn al zoveel anderen!
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga zaterdag met mijn moeder en schoonzusje. heb er erg zin in.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou graag willen, maar helemaal van uit zuid Zuid-Limburg..... Ik weet het niet. Groetjes en veel plezier, Lida |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ook heel graag willen, maar ik ben 7 maand zwanger... Mijn moeder wou wel met me mee... Vandaag toch maar besloten dat het verstandiger is om de volgende x maar te gaan, want ik houd dat geslenter toch niet meer vol...
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |