Crea Weekend Najaar Gorinchem 2012 |
Reageer |
Autheur | |
Evenementenhal
Newbie Lid sinds: 15 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Mei 2012 om 11:40 |
7e editie van Crea Weekend in Evenementenhal Gorinchem! 19, 20 en 21 oktober 2012 Tijdens Crea Weekend vindt u de nieuwste hobbymaterialen, kunt u terecht voor deskundig advies voor het maken en ontwerpen van diverse creaties. Daarnaast kunt u gezellig mee-hobbyen en inspiratie opdoen tijdens de verschillende workshops en demonstraties. U kunt tijdens de beurs zich aanmelden voor de workshops bij de exposanten. Het is dus niet mogelijk om voorafgaand aan de beurs zich aan te melden voor de workshops. Tevens vindt u alles op het gebied van o.a. scrapbooking, schildertechnieken, sieraden maken, (3-D) kaarten, papier, groendecoraties, mozaiek, stempeltechnieken, patchwork, taartdecoratie, originele geschenken, accessoires en meer.
Tot ziens tijdens Crea Weekend!
Openingstijden: Vrijdag 19 oktober 10.00 - 17.00 uur Zaterdag 20 oktober 10.00 - 17.00 uur Zondag 21 oktober 10.00 - 17.00 uur
Entreeprijzen: Volwassenen: € 7,- 65+: € 3,50 Kinderen 6 t/m 11 jaar: € 3,50 Kinderen onder de 6 jaar: gratis Parkeren: gratis |
|
Chantal van Rooij
Newbie Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit ga ik in mijn agenda zetten, klinkt echt superleuk! Bedankt!
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt me geweldig!
Gr. Rianne
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |