nieuw glitter fenna |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goh,dat heb ik ook geprobeer,maar helaas!!!!! Geef je ook cursussen in zelfbeheersing Bep? haha ik mag wel in therapie/ Dit wordt mijn nieuwe vest,Fenna met Royal
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wordt er wel hebberig van die nieuwe fenna garen, maar de wibra zit hier niet direct in de buurt en als ik dan er voor ga is het altijd!!! op
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik bel en vraag wanneer er vracht binnenkomt en of ze Fenna(als het erbij zit) voor mij weg willen leggen.Laat mijn naam en telefoonummer achter,zo rijd ik niet voor niets
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
ROFL U hebt vertrouwen in mij, dat waardeer ik zeer Bep. Maar ik weet dat het mij niet gaat lukken om het terug te leggen. Dus ...er niet naartoe gaan is echt mijn enige optie.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Doen ze dat bij jullie Engeline? Hier niet hoor. Achteruit leggen, no way, je komt maar.
En helaas, toen ik eindelijk eens kwam, geen mooie blauw te bekennen... Vond ik toen niet erg, want ik wist niet van het bestaan van die kleur, maar nu ik hem hier her en der tegenkom.... zucht......... |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig wel.Ik had het in Nijmegen en Wijchen gevraagd(ons dorp heeft alleen een Jumbo).Ik ging ook voor de blauwe.Beide winkels hebben me gebeld en ik kon bij beide 10 bollen blauw ophalen.1zak kan ik verdelen bij LOl met Wol. Beide winkel hadden deze week ook maar 1 doos binnen gekregen.Vind dat zo onbegrijpelijk na de rage van de vorige Fenna.Je zou denken,deze keer zorgen ze voor genoeg
Fenna,maar nee.
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Iets zegt me dat jij in Grave woont?
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
haha nee.in Winssen,ligt niet zo heeeeel erg ver weg van Grave
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
godzijdank wibra alleen in t volgende dorp, ver weg van de andere winkels , dus niet gegaan!!!!!
hoera! helaas is bij de andere winkels een leuke handwerkzaak met cantania in de aanbieding 1.95 dus was onbeheersbaar! |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ja, van die plek heb ik ook wel eens gehoord. Heb familie in Nederasselt |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep je bent onbetaalbaar... Ik zie het al helemaal voor me... |
|
Meegosh
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2015 Locatie: Afferden Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
Herkenbaar (al heb ik me nog kunnen weerhouden te gaan) in Dukenburg hebben ze vaak aardige voorraden Wijchen vaker de speciale wolletjes. Ik woon twee dorpen verderop |
|
Meegosh
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2015 Locatie: Afferden Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb net een nieuwe trui waar op staat: Heb geen therapie nodig, ik moet gewoon gaan haken!
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |