wol |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Februari 2016 om 13:16 |
ik heb hier bollekes wol en er staat op
50% acryl 50% gekamde wol. Het mag alleen naar de P (droogkuis vermoed ik) en in water waar ge uw hand kunt insteken. Bij gekamde wol denk ik dat als het van het schaap komt, er met een kam wordt doorgegaan om het gras en stro en gedroogde resten uit te halen. Maar wat bedoelt het als het op een bolleke draad gedraaid is? |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
Waarschijnlijk bedoelen ze kamgaren of kamgaren wol.
www.encyclo.nl/begrip/kamgarenkamgaren. gemaakt van lange en middellange wol met weinig kroezing. Kamgarens zijn glad, gelijkmatig, sterk, maar minder warmte isolerend als kaardgaren |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
50/50 is altijd een mooie verhouding - dan doet het geen rare krimpacties enzo . . . zolang je ten minste je hand erin kunt steken (en dan bedoelen we niet het vuur, maar het sop).
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |