haakpatronen voorbarbie, ken en babyborn |
Reageer |
Autheur | |
maudyk
Newbie Lid sinds: 17 Juli 2014 Locatie: Enkhuizen Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Juli 2014 om 13:40 |
Wie kan mij helpen!
Ik ben op zoek naar patronen voor barbie, ken en baby born. Het liefste haak patronen! Ik ben benieuwd. Alvast bedankt. Groetjes, Maudy |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Maud,zou jij mij een mailtje willen sturen,dan kan ik je iets opsturen of zet je mailadres bij Windows live messenger,
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Andrea Kreativ had en heeft boekjes voor Barbie, breien, haken en naaien en voor poppen van 32 en 45 cm. Diana thuis creatief had er ook een paar. Ze staan op Marktplaats en op google is ook heel veel te vinden voor Baby Born en barbie.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi maud,
kijk ook eens bij ff voorstellen! |
|
Marianne1969
Newbie Lid sinds: 14 Februari 2020 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er wel wat maar meer eigen ontwerp/idee.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze is in 2014 nog geen maand op het forum geweest.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |