Het Noorse vest van . . . |
Reageer |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Maart 2019 om 08:19 |
Zou dit het Noorse vest van Mutti zijn ? Waar we terecht kwamen op zoek naar een sokkenpatroon op 2 pennen ?
Ik hoop dat Mutti reageert en ons het verhaal van het vest vertelt
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is het vest wat bij mij nog steeds in de kast hangt .
Toen ik nog eens ging kijken zijn mijn manchetten alleen creme . Het is "hand made "alleen niet door mij . Het is in Denemarken gekocht in de jaren 60 van de vorige eeuw . Het was een cadeau van twee ongetrouwde tantes waarvan een ,een " valse " tante was althans zo noemde ik haar ,maar in die jaren kwam je nog niet uit de kast ,maar was je gewoon vriendinnen . Het was op een vakantie naar Denemarken ,ook een cadeau, samen met een nichtje van de "valse" tante omdat we beide geslaagd waren dat jaar . Dat is het verhaal niets bijzonders dus ,maar hij viel me ineens op tijdens de zoektocht . Overigens heb ik die babysokjes links ook al vaak gebreid . |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat klinkt antiek 'jaren 60 van de vorige eeuw'. Een vintagevest klinkt moderner en is heel gegeerd nu.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch is het dus bijzonder, want als ik het zo hoor denk jij altijd nog aan de tantes als jij het vest ziet.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ,en dat is denk ik ook de rede dat het er nog steeds hangt ,terwijl het al vaak op de hoop van de "zak voor Max "gelegen heeft .
Steeds gaat het weer terug . |
|
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooie trui, had ik ook in de jaren 60
|
|
groetjes Loes
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |