en dat in deze tijd |
Reageer |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 November 2015 om 10:12 |
Ik probeer vanmorgen de visacard van de ANWB op te zeggen omdat ik die nooit meer gebruik .
Kon niet in de ANWB winkel waar hij jarengeleden afgesloten is . Nu staat de card op naam van mijn man omdat hij lid is van de ANWB . Werd me de vraag gesteld of mijn man thuis was want dat kan alleen maar in zijn bijzijn . Hij is niet thuis dus moet ik het nog eens proberen als hij er is Hoe weten ze nu dat de man die dan naast mij staat mijn man is ?? Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen .Zal alvast maar de lidmaatschapskaart van de ANWB naast de laptop leggen . Afsluiten is makkelijker dan opzeggen |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja ja zo gaat dat. als er een volgende keer iets op je mans naam staat telefoneren met een zware stem en zeggen ; u spreekt met dhr................ dan komt t waarschijnlijk wel goed!
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja lastig is zoiets. Terwijl de man vaak zegt dat wij vrouwen het maar moeten regelen. Tenminste zo gaat dat hier wel.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja zo gaat dat hier ook .
Ik denk dat hij niet eens meer weet dat we destijds voor de vakantie om sneller over de tolwegen te kunnen een visacard hebben aangeschaft . Misschien moet ik het trouwboekje ook nog opzoeken . Kijk dat ze nog vragen naar geboorte datum of burgerservice nr daar kan ik nog begrip voor opbrengen |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Creditcard is persoonsgebonden, net als een telefoonabonnement. Daarom kan alleen de cardhouder opzeggen. Maar schriftelijk is ook mogelijk lees ik net in de algemene voorwaarden: .
De Overeenkomst heeft geen vaste looptijd, maar eindigt als uw ANWB lidmaatschap eindigt. U kunt de
Overeenkomst schriftelijk of telefonisch opzeggen. Uw opzegtermijn is 1 maand. Wij kunnen de Overeenkomst
ook opzeggen. Onze opzegtermijn is 2 maanden.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |