een opalleseenantwoordomhorendolvantewordentaart |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel allemaal.
Wol heb ik niet gekregen maar wel van die gekleurde rondachtige toespelden , steekmarkeerders denk ik dat het heet. plezante knopen, vijf paar toerentellers zowel voor dikke als dunne naalden (kmoet alleen nog uitvinden hoe je die juist moet gebruiken en een mooi klein netzakske met rits. 2 dozen chocolade en een orchidee van de zoon met zo'n gele smalle bloemen met bruin, precies spinnekoppen. En een cadeau dat helemaal uit Friesland is meegekomen : een bloemstuk van grassen met mezebollen, trosgierst, nootjes en zonnepitten om de vogeltjes te kunnen trakteren. En een zelfgemaakte kroon van de kleindochter met drie kaarsjes op en een videoboodschap waarop ze lang zal ze leve in de floria zingt. (en dit is geen tikfout want zo zingt ze het echt) Een schoondochter heb ik nog niet (tenzij de zoon stiekem een lief zou hebben) Een doos is voor bepaalde mensen een 'must', Ik ben keiblij met hetgeen ik gekregen heb. Ik heb kleine brésiliennetaartjes en een grote bananentaart gemaakt. kvdl ik roep wel als ik nog een tas nodig heb. en sorry mensen, maar ik had idd de perfecte taart voor mezelf gehouden. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(1)
|
toch nog Gefeliciteerd
Bêtter let as net |
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
das waar bloem, bedankt.
|
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(1)
|
Oeps! ook van mij een hartelijk proficiat,nog heel veel gezonde jaren!!!!!
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
merciekes.
|
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep, alles goed met je? Je bent zo stil
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snap er helemaal niks van!
Behhhhhhhhhhhhepppppppppppppppp!!!!! Waar ben je!!!!!!
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |