Aanslagen Parijs |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 November 2015 om 11:16 |
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Verschrikkelijk.
Maar ook wat er in de rest van de wereld allemaal gebeurd. Eerlijk is eerlijk: Wanneer ik dit allemaal ruim 30 jaren geleden geweten had, had ik waarschijnlijk geen kinderen gehad.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik was net in Nijmegen(jaja bij Zeeman) en nee die hadden nog niet gebeld Ging meteen even naar de Turkse winkel om shoarmavlees en een turks brood te kopen.Brrr.. zegt de man,wat is het koud...ja,maar ik ben liever hier dan in Parijs......De man begint meteen over zijn geloof.....hij gelooft in mensen zegt hij niet in macht en geld....ik vond dat zo mooi!!!!!!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
mijn hemel, wat een drama en wat een mafsjaken!volgens mij staat er in elk geloofsboek wel zo iets als; gij zult niet doden. in wat voor taal dan ook!
dat mn pc volkomen plat ligt is dan ff in t geheel niet belangrijk meer |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vreselijk heb er geen woorden voor behalve vreselijk
|
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg wat er gebeurd is in Parijs. Dit had niet mogen gebeuren.
Het meest erge vind ik dat ik net weer lees dat één van de geidentificeerde daders al 5 jaar bekend stond als geradicaliseerde moslim. Hoe kan het dat zo iemand dan in Europa/Parijs zit? |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het kalf verdronken is, dempt men de put. Het rechtvaardige rechtssysteem in Europese landen maakt dat je blijkbaar pas iemand als gevaarlijk kan kernmerken als het bewezen is. Daar wordt gretig gebruik van gemaakt... Helaas.
|
|
haakvrouw
Newbie Lid sinds: 27 Mei 2015 Locatie: Serooskerke Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hele wereld is koud en ziek, en de goeie mensen leven daarop.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |