Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Knuffel een Hollander dag

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Knuffel een Hollander dag
    Posted: 14 Oktober 2015 om 09:08
Hoor net op de radio dat Belgie n.a.v. het uitschakelen van Nederland voor de EK deze dag heeft uitgeroepen tot knuffel een Hollander dag LOL

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 09:44
Dikke lol
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 09:54
Ik vind het eerder schop-een hollander-voor-de-kont-dag. Passes en inworpen die de mist in gingen, een eigen doelpunt. En de beslissing om een paar onervaren backs in te zetten voor een invalkeeper? Als niet- voetballende huisvrouw zette ik daar meteen vraagtekens bij. Ze verdienden het niet dit keer, jammer maar helaas. Nu zullen ze wel over de gemiste strafschop blijven doorgaan, ja de scheids was een beetje tegen ons of pro Tschechië, en om iemand die in het strafschopgebied opkrabbelt nou een gele kaart te geven wegens buitenspel, is een rare beslissing. Maar het was niet een beslissend moment voor de wedstrijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 10:09
Je mag me best knuffelen, maar ik heb geen voetbal pijn - ben eerder opgelucht. (Bijna) Iedere sport is me liever dan voeballe
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 10:24
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 11:09
Helemaal mee eens Magtelt, onze verwende voetballertjes moeten maar eens voelen wat het is om zo'n prestaties te leveren! Ze moeten maar eens leren ècht voor hun geld te werken want anders zal dit iedere keer gebeuren. En dan die eigen goal van Van Persie... helemaal een tranentrekker!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 18:04
Daar zat ik nou op te wachten Bep, dank je welHug
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 20:43
In elk geval door de beste Belg van het jaar gehugd...ons aller Bep !!! Dankjewel Bep....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 20:51
Laat ik het met jullie eens zijn 
Ze denken dat ze de helden zijn.
Mag wel eens een keer afgestraft worden.
Nu is het wel zo ik houd ook niet van voetbal 

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 23:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik vind het eerder schop-een hollander-voor-de-kont-dag. Passes en inworpen die de mist in gingen, een eigen doelpunt. En de beslissing om een paar onervaren backs in te zetten voor een invalkeeper? Als niet- voetballende huisvrouw zette ik daar meteen vraagtekens bij. Ze verdienden het niet dit keer, jammer maar helaas. Nu zullen ze wel over de gemiste strafschop blijven doorgaan, ja de scheids was een beetje tegen ons of pro Tschechië, en om iemand die in het strafschopgebied opkrabbelt nou een gele kaart te geven wegens buitenspel, is een rare beslissing. Maar het was niet een beslissend moment voor de wedstrijd.

Ik begrijp die zin over de "onervaren backs in te zetten voor een invalkeeper"?
Oke, het is de derde doelman, maar wel de doelman van de club die onlangs tegen ManUnited gewonnen heeft.
En die niet gekregen strafschop?? Diegene die het lef heeft dat te opperen moet maar even kijken naar de uitslag van Turkije-IJsland... Al hadden we met 20-0 gewonnen, dan waren we nog niet doorgegaan naar de play-offs.

Helemaal mee eens dat dit team niets te zoeken heeft op het EK (Jammer genoeg... nog een hobby van mij :) ).
Ik voelde al nattigheid toen Guus bij zijn aantreden meldde dat hij niet doorging op de weg die van Gaal ingeslagen was. Van Gaal zei: "Als we niet de spelers voor het systeem hebben, dan passen we het systeem maar aan aan de spelers". Hij werd derde van de wereld. Guus vond dat het systeem heilig was en dat iedereen kon leren daarin te spelen... Het resultaat... tja.

Toch maar op vakantie naar Frankrijk in 2016. Denk dat ik daar minder Nederlanders tegen ga komen dan andere jaren Tongue
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 08:25
ijdele hoop C4th. Die kom je overal tegen, net zoals Duitsers.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 09:54
Ik heb er niet minder om geslapen . Ik heb zelfs niet gekeken .
Ondanks z'n kopbal in eigen doel heb ik toch respect voor van Persie die nog het fatsoen had z'n rondje te lopen

Vind het lief van de Belgen en ik gun ze het heel ver te komen ,maar ik hoor nog wel het lachje van een van de spelers Als ik van voetbal hield zou ik voor de rode duivels zijn .

Als je in de gewone maatschappij zo'n wanprestatie leverde zou je minstens een functionerings gesprek krijgen .
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 10:20
Wakker liggen (is een groot woord) heb ik al gedaan na de laatste wedstrijd tegen IJsland, toen wist ik dat het definitief over was, ondanks de hoop van de spelers e.d.

En wat je zegt: functioneringsgesprek.
Het allerergste vond ik nog dat Danny Blind na de wedstrijd tegen de Turken nog niet eens wist wat de stand in de poule was. Die dacht dus serieus dat we een punt meer hadden...

En inderdaad: respect voor van Persie. Juist hem gun je zo'n eigen doelpunt niet.
Er zat ook opeens weer meer schwung in toen van Persie het veld in kwam... later met nog een aanvaller nog meer.. Ik zou zeggen: begin voortaan direct met 2 verdedigers en verder alleen maar aanvallers :)

Ik gun het de Belgen ook om ver te komen, maar ik heb ook een zwak voor de IJslanders. Daarnaast heb ik ook wat met de Britten en dan vooral met Wales... dit jaar waarschijnlijk voor het eerst ook aanwezig... vrij kansloos, maar ik zou ze toch graag ver zien komen..
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 10:55
Het voetbal boeit me allemaal niks, maar elk excuus voor een knuffel is mooi meegenomen. Wink
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 11:35
allé vooruit, de laatste dan.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns