Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poppen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poppen
    Posted: 24 Oktober 2015 om 12:34
Ik was héél even op een rommelmarkt, op het Zwitsalterrein. Ton gestald in de koek-en-zopie van de kringloopwinkel, die daar ook gevestigd is.

Nu had ik al gemerkt dat ik ondanks twee volle emmers breinaalden krap in de numero 4,5 zat. En jawel, twee paar 4,5 voor samen één euro. En 5 poppen, een 45 cm Simba baby en 4 dames die lang en slank zijn, allemaal tussen de € 1,60 en 2,50. Ik heb 4 tassen poppen staan, die aangekleed op reis moeten, daar kunnen ze mooi bij.

Dr. Phil zei eens: "If mama ain't happy, nobody's happy, nou deze mamma is very happy.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2015 om 16:00
Leuk dat je zo veel op de rommelmarkt heb gevonden .
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2015 om 16:27
sjeez Magtelt, zou Robert Schumacher bij mij ook zo.n neus kunnen plaatsen waarmee je alle koopjes ruikt geweldige oogst joh en Ton zo rustig wachten...."die van mij " is ook maar aan een kringlooptaak begonnen en heeft een lijst van z.n stripverhalen steeds bij zich, anders staat ie na 5 minuten al weer achter me om te vragen of ik al klaar ben...maar ik had vandaag ook een gelukje, was gisteren een hoodie aan het afmaken, eindelijk en nooit weer en daar moest een pompom aan, veel joe tjoepjes bekeken en uiteindelijk 1 tussen 2 kartonnnetjes gemaakt maar wat een kruis.. Half uurtje later appt mn dochter dat een een paar van die plastic ringen heeft waar ze tussen kunnen maar ik zag op zo.n filmpje dat iemand zo.n handig schaartje had en laat ik dat nou of all places bij de Big Bazar vinden voor een paar centen...dus jij blij maar ik ook ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2015 om 08:19
Zo'n pincetschaartje? Ik heb het ook, maar ik gebruik het eigenlijk nooit. De kaartenmaaksters op de soos hebben er allemaal zoëen. Ik heb wel plastic pompommakers, maar ik maak ze zelden. Er gaat een hoop garen in zitten. Je hebt van die schuimrubber balletjes ter grootte van een pingpongbal, daar kun je een soort mutsje voor haken met fliedertjeswol of vasten, achter in steken, en dan later picots op de voorste lusjes. Draad doorrijgen, muts om het balletje, strak aantrekken en voila, een leuk soort pomponnetje.

Ik heb zelfs nog poppen laten liggen. Er liepen meer liefhebsters rond, dus die zullen ook wel verkocht zijn. Ik heb alleen naar lieve dametjes gezocht. Met een echt middel.

Ton vindt nooit de strips, waar hij gek op is, zeker geen Kuifjes. En ook nooit Schuco auto's, ik heb daar wel naar gezocht.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2015 om 16:59
ik kwam er nu pas achter dat het eigenlijk een tornschaartje is maar ach, altijd makkelijk om bij de hand te hebben want overal zwerft wel iets dus vaak zoeken ;-)ben druk bezig op mijn manier voor de Pasar van a.s. weekend, in Leek, nog wat Pink Ribbon Minisleutelhangerportemonneetjes haken, zo, da's een mond vol...en nog wat mini babyborntjes in een kabaja'tje en verder zien we wel, de poppenfamilies gaan eind november op de tafel hoewel, misschien neem ik wat klein grut mee, 't loopt uiteindelijk tegen sinterklaas ...Schuco autoos, DIE komen nu ook op mijn zoekkringlooplijst, voor Ton..ge wit mar nooit nie, nie dan !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2015 om 20:18
Hij ziet ze wel op veilingsites, maar € 2500 is een beetje veel. Eerst maar eens twee gehoorapparaten aanschaffen, één voor elk oortje. Nog in dit jaar, want hij heeft zijn eigen bijdrage opgemaakt aan zijn speciaal gemaakte schoenen. Ik moet bij alle afspraken mee om ze op mijn stem aan te passen, de hoordingetjes, niet de schoenen.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2015 om 20:34
goh, dat zou pas een uitvinding zijn, mannenschoenen die naar de vrouwenstem luisteren. Dan is het gewoon commando's geven. Gras afdoen, wasmand van boven naar beneden halen, enz.... Afgepeigerd zouden ze zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2015 om 08:23
Had ik maar The Force, net als Luke Skywalker of kon ik de Imperiusvloek maar uitspreken, net als in Harry Potter. Dan kon ik alle mensen om me heen laten doen wat ik wilde..... Ik zou er natuurlijk geen misbruik van maken.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns