Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Herkennen jullie dit

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 23:58
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

groot gelijk Ieieiewwww Thumbs Up

ik kan ook helemaal niet tegen druk!
soms laat ik mensen iets zien en dan zeggen ze,'nou dat MAG je voor mij ook wel maken
alsof het een gunst voor mij is . . . .
nee, ik brei alleen nog wanneer ik er zelf zin in heb en voor wie ik er zin in heb
nu voor mezelf en dat gezin, straks weer voor de kinderen van de voedselbank, daar krijgen we ook niet veel 'dankjewel' voor maar ik weet dat het goed terecht komt

Duimen plaatjes
Ik haak nooit af!

Back to Top
Paxdracona View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Paxdracona Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 18:51
Ik heb nog niet zoveel gemaakt om weg te geven, maar tot nu toe zijn ze er gelukkig wel blij mee geweest! Na al die moeite van uitvogelen wat ik zou maken (een amigurumi in beide gevallen), het bedenken van een patroon (met veel uitprobeersel-stukjes) en het dan maken (...2 maal, want toen wilde ik de prototypes zelf houden :P) had ik het toch wel zuur gevonden als ze het maar 'meh' gevonden hadden, haha.

Oh ja, heb wel zo'n col-sjaaltje gemaakt om weg te geven. Had een patroontje beetje aangepast om hem breder te maken, zorgvuldig knoopjes uitgezocht én geleerd om kabels te breien... en mijn zusje heeft het ding 1 keer uit de doos gehaald en gaf later schaapachtig toe dat het nog bij haar ex-vriend lag :') Nou ja, heb wel weer wat skills opgedaan, is ook niet weg natuurlijk Beer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 20:39
Ik heb wel vorige maand 5 dames blij gemaakt met 5 stola.s en ik denk dat de "gymjuf" morgen ook blij zal zijn met haar sjaal. Ze viel in voor onze vaste trainer op de sportschool en deed het met veel enthousiasme.

Ook heb ik een aantal poppen aangekleed met lingerie en bovenkleding en waren de ontvangers daar blij mee.

Ik ben nu bezig poppen aan te kleden voor onze nldutchy voor Kika en die is er altijd blij mee. Of haar klanten dat later ook zijn, is hun probleem.

Overigens heb ik wel eelt op mijn ziel gekregen door de omgang met mijn eigen moedertje. Die pakte een cadeau zwijgend uit en zei dan een paar maanden later: "De één of andere idioot dacht me hiermee blij te maken, neem jij het maar" en dan was het feilloos je eigen geschenk. Mijn vader had wel eens uitgelegd dat dat door een jeugdtrauma kwam, ja, ja, jeugdtrauma's, ik weet er alles van. Gelukkig heb ik van neide kanten gevoel voor humor geërfd, dat is dan weer positief.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 20:46
Overigens heb ik een medesooslid een paar maanden geleden mijn hele Barbiedossier gegeven met twee poppen en een bedje. En drie boekjes van Andrea en Diana voor Barbie geleend. Ik hoorde laatst dat haar hulp het één en ander heeft doen verdwijnen, o.a. twee geleende boekjes. Het is hier al een gevleugeld woord van de thuistaal: "de hulp heeft het gedaan", als iets verdwenen of stuk is. Gelukkig ben ik geen grote Barbiefan, anders had ik die dingen ook niet uitgeleend.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns