Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Yeah! baby landschildpadjes!

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2015 om 10:55
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Engeline hoe is het op het moment in de babykamer  Big smile
Lopende schildpad

net terug van een weekje vakantie met man ,kind en kleinkind.mijn laptop is kapot en ik kan alleen daarmee foto.s versturen,.Ze doen het harstikke goed.De ouders(6 grootste) zijn vorige week in de winterslaap gegaan dus de rest zit binnen onder de lamp. Zal binnenkort een mooie foto plaatsen
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2015 om 10:58
Oooohhh....zijn ze al in winterslaap gegaan? 
Mijn Stoffel (waterschildpad) ging altijd pas half
oktober in winterslaap. Wel binnen hoor.....in de
koele berging. 
Ben heel benieuwd naar de foto's van de kindjes......LIEFFFFFF!! 
Ik haak nooit af!

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2015 om 12:37

Eindelijk een nieuwe laptop en eindelijk de beloofde foto.

In totaal hebben we 13 jongen gekregen,de 6 grotere zijn van de afgelopen jaren.In de glazen bak zit een gister geboren padjen van een andere mevrouw.Haar schildpad heeft voor het eerst 4 eieren gelegd en daar is er gisteren dus al eentje van uit gekomen.Hopelijk komt er uit de andere drie ook nog wat.
Back to Top
Meegosh View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meegosh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2015 om 13:20
Erg mooi om te zien, gefeliciteerd :) griekjes?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2015 om 13:39
Gefeliciteerd met deze uitbreiding. Zoveel jonkies is zeker beschuit met muisjes waard!

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de relatie die je kan hebben met schildpadjes. Herkennen ze je? Kennen ze een soort aanhankelijkheid zoals je dat van andere huisdieren gewend bent? Komen ze ook wel eens uit de glazen bak? Leuk hoor!!!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2015 om 14:13
In de glazenbak zit er nu eentje,omdat die van iemand anders is.In de winter zitten deze formaatjes binnen onder een warmtelamp.In de zomer gaan ze de tuin in(zodra de nachtvorst geweken is) de ouders ( 6 stuks) zijn al in de winterslaap en zijn al 18 jaar.Je kunt zeker bij de grote dieren merken dat ze niet bang voor ons zijn,en als ze ons zien meestal iets lekkers te eten krijgen.Ik geef ze heel af en toe wat macaroni en ze komen(voor hun doen bijna rennend) het hok uit.We kunnen ze lekker over hun koppies aaien en onder hun kinnetje kroelen.Het is mooi om te zien hoe simpel ze hun gang gaan. rechtdoor is rechtddor,desnoods over alle anderen heen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2015 om 14:14
Originally posted by Meegosh Meegosh wrote:

Erg mooi om te zien, gefeliciteerd :) griekjes?

Ja Griekse landschildpadden.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2015 om 14:33
Bedankt voor jouw antwoord Engeline! Met een echtgenoot die allergisch is voor diverse harige huisdieren, heb ik wel eens gefantaseerd over schildpadjes. Toch vrees ik dat manlief het liefste heeft dat ik de huisdieren zelf brei van wasbaar materiaal... Big smile
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2015 om 16:22
en zachter zullen ze dan ook zijn.maar .... ik heb liever echte!! haha
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns