Nieuw jaar, nieuwe aankopen |
Reageer | Pagina <1 567 |
Autheur | |
Antonia
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zijn jullie toch allemaal nog lekker bezig, leuk om te zien dat er nog zoveel van de "oude garde" bij zijn.
Zelf koop ik niet meer zoveel, heb nog genoeg garen om me bezig te houden. Mijn dochter had laatst nog wel 2 bollen roze en 2 bollen blauw/paars voor me meegebracht, zodat ik precies de kleuren had die het patroon aangaf.
Ze waren wel € 2,40 per bol, maar ik denk maar zo, mijn laatste jurk heeft geen zakken.
Ik had voor de mutsjes actie voor Azië, toch 14 mutsjes gebreid.
Zolang mijn armen het blijven doen, blijf ik haken en breien.
Heb hier in het tehuis een breiclubje mee opgericht, maar er zijn er nog maar weinig die er iets van begrijpen. Jammer hé.
Lieve groetjes TONY
|
|
TONY
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk Tony om te horen dat je nog zo lekker actief bent, zover het in je mogelijkheden ligt.
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag nieuwe breipennen gekocht nadat ik zaterdag EEN breipen ben verloren hahaha. Verder wat kraaltjes/steentjes bij Action gehaald en 2 mooie paarse knoopjes.
Zaterdag kreeg ik nog een paar bollen garen van een vriendin, zij breit niet meer en ik kan het goed gebruiken.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een bruine Chou chou pop met slap lijf in reiswiegje, met kleren, en een ballerinapopje met maillot en kapot tutuutje. Ik zag veel meer poppen, ook veel Baby Born, maar ik heb er voorlopig genoeg.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
rode en blauwe kraaltjes
|
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal niets om te breien, haken of naaien! Maar me vanochtend wel even laten gaan op de tuindag en een gans assortiment kruiden meegebracht. Nu mijn kruidenhoekje verder afwerken
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Barbie schoentjes, paar kleertjes voor onze kleindochter en 49 leesboekjes voor de school biblotheek
|
|
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klinkt leuk Widdy!! Welke kruiden staan er al (of straks?) in je kruidenhoekje??
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Besteld: Deel 14 van Het rad des Tijds, Het licht van weleer, hè hè die serie loopt al een jaar of 25. Gekocht: Mijn breidomein 2 (waar is deel 1?), Fantastische brei-ideeën Lace Collectie, Taartjes breien, Beren haken, een klein plumeautje en een Frans frietje met sinaasappelmilkshake.
|
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij de wibra, 3 bollen 'wol''.en 4 bolletjes katoen blauwtinten voor de pauw van k krukkert, dubbele rondbreinld om theemutsen te breien , schijn je met 2 rondbreinaalden te moeten doen, lippenbalsem en koffie snoepjes.
|
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sandra ik heb nu rozemarijn, tijm, bladpeterselie, basilicum, dragon, bieslook, marokkaanse munt en oregano staan. Daar kan ik al wel wat mee :)
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag een "my little baby born" binnen gekregen (32 cm) en een lading wol gekocht (HEMA en handwerkwinkel) en een paar schattige knoopjes voor aan het rokje in de Kreativ Andrea (pagina 8/9).
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik dacht knaloranje katoen te hebben gekocht, maar dat leek alleen maar zo door het lamplicht. Thuis bleek het een soort rood te zijn. Jammer, maar ach, het komt wel op
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag, dinsdag, is het marktdag + vakantie = kleedjesmarkt voor de kinderen, op ons winkelcentrum. De buit is 3 Eviepopjes, een tas vol kinderkleerhangers en een paar breiboeken voor 50 cent per stuk, waar ik helemaal blij van word: Burda het grote haakstekenboek (was Hfl 10),
Markoma, Scheepjeswol, Godifra en Lana Grossa en nog vrij hip ook en niet te oud. |
|
wat rozengeur. |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Topic maar weer even naar boven getrokken.
Gekocht een boekje Beren breien en gebreide boerderij dieren in de boekenvoordeelwinkel.
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was de naam vergeten en ik ben een nieuw topic begonnen. Mag hè als 65+ser?
|
|
wat rozengeur. |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van mij mag dat
|
|
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de kringloopwinkel een boek: breien van steek tot steek voor € 1,00
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | Pagina <1 567 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |