dagje uit met LOL MET WOL |
Reageer |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Oktober 2015 om 18:36 |
Dinsdag 3 november gaan we met Lol een kijkje nemen in de breierij in Beneden Leeuwen. WE bestaan dan alweer 1 jaar! We krijgen een rondleiding,2x kofiie met gebak en een modeshow! en jawel een warme glühwein,als afsluiting.( 7,00) Ik had de gemeente gevraagd om een kleine donatie en mocht € 75 euro declareren!!! Dus om 17.30 uur,aansluitend aan de breierij,een lekkere pan soep en broodjes kroket in het dorpshuis! We hopen met zo.n 22/25 mensen te gaan!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klinkt gezellig. Heel veel plezier gewenst.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het geweldig klinken - maak je wat foto's voor ons ?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is wel heel tof, het éénjarig bestaan zo vieren. En nog toffer is dat er nog steeds zoveel respons is.
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd met t 1 jarig bestaan!
en een hele leuke dag! wat is dat lol met wol een goed idee geweest zeg! mag je trots op zijn! |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja,het is een goed idee geweest.Gelukkig zijn er veel dames en1 heer die het heel erg leuk vinden om samen te haken en breien. Ik probeer elke week iets nieuws mee te brengen,zo zijn er al poncho''s ,cirkeltunieken.collen ,tassen gemaakt.
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een leuk idee, ik wens jullie een plezierige dag !!!!!!!
|
|
groetjes geesje
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |