liggen de reisbestemmingen al vast voor dit jaar? |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh jips, wat een avontuur!!
bep, hoe ver we fietsen, tja hangt af van de zin en t weer, 1 x zijn we naar parijs met de trein en terug gefietst de van gogh route, ook t pieterpad, van mesch,belgische grens tot pieterburen,waddenzee gefietst, maar ook weleens na 2 dagen weer thuis na verschrikkelijk hondeweer! |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil eigenlijk thuis blijven, maar ik heb het idee dat we toch op pad gaan . . . maar van de voorstellen tot-nu-toe kreeg
ik nog geen warm gevoel. Misschien moeten we ook maar 1850m2 grond en een bouwval in het buitenland kopen
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben gewoon grasland gekocht met bouwvergunning. Er stond niets!
We hebben wel gezocht naar te restaureren woningen, maar de fransen vinden alles te restaureren. En dan hadden we een mooi huis op een slechte locatie of een slecht huis op een mooie locatie. Vandaar deze keuze |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gaan we Jips zien in het programma 'Ik vertrek'?
Als dat nu niet zo ver rijden was zou ik zeggen, ik kom mee graven en de ruwbouw zetten (het fijne werk moet je niet aan mij vragen). Of ik reserveer al veertien dagen maar die afstand hé. |
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik ben terug van een kort reisje naar het noorden van Duitsland. We waren in Münster, Hamburg Bremen, Lüneburg met zijn heide en in Celle. Allemaal mooi, maar vooral Lüneburg en Celle waren de moeite waard.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je ziet mij niet in het programma "Ik vertrek" hoor! Wij zullen daar nooit permanent gaan wonen. De ruwbouw is gedaan bep, helaas. Er staat nu een huis met dak en we gaan nu binnen aan de slag |
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |