Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Saai

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 15:19
IK ben juist erg blij met Bep, ik lees alles van je hoor.

Nu is er weer een vraag naar gehaakte baby-, peuter- en kinderkleding. Ik zwem in de breiboekjes voor die groep en in elke staan wel haakpatronen. Maar ga ik zoeken en scannen voor iemand die na 4 jaar nog groupie is? Neen, driewerf neen. Zou Bep er om vragen, of één van de andere oudgedienden, dan zat ik nu al in mijn hobbykamertje te bladeren. En dan zou ik de rest van de middag zitten te scannen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 15:33
Originally posted by bep bep wrote:

nu het nijdige al wat gezakt is en ik dit zo terug lees...

efkes uitleg voor de oplossing : ik heb ook al gemerkt dat er mensen afgehaakt hebben met berichten te posten en waarschijnlijk veel 'als gast' meelezen ipv in te loggen en misschien komt het wel doordat ik alles lees en becommentarieer en misschien dat mijn commentaar bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet daarom dat oplossingsvoorstel. Ik ga het in ieder geval proberen en we zullen wel zien.

Nee joh, wat een onzin. Gewoon lekker blijven beppen ;)

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 15:41
sorry, maar ik zit echt niet om complimentjes of zo te hengelen want daar word ik dus chagrijnig van. (Heb nooit met complimenten kunnen omgaan, en kan dat nog niet) Dus u weze gewaarschuwd.

Maar het is wel een feit dat er meer en meer minder zichtbaar zijn op het forum en dat vind ik dus spijtig en daarmee dat ik dacht ik probeer het en hoelang heb ik het volgehouden? Nog geen 2 uren.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 15:44
Originally posted by bloem bloem wrote:

Ik kijk iedere dag een paar keer op het forum. en vind het ook saai.
de vraag is ..........wat kunnen we er aan doen om het weer op te krikken.

Sluit ik mij bij aan.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 16:18
Ik denk dat er teveel haak- en breiclubjes online zijn. Die misschien hipper zijn dan ons forum. Gelukkig kan ik slecht uit de voeten op facebook, anders was ik misschien ook vaker afwezig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 18:23
Ik heb het ongeveer drie dagen uitgehouden op zo'n facebookgroepje, maar werd daar depressief van, juist omdat iedereen daar continu over elkaar heen buitelde. Hier is het veel rustiger. Ik werk ook nog voltijds, heb twee kleine kinderen en een flinke veestapel.
Ik vind het ook prettiger dat de rubriek "mijn creaties" apart staat. Misschien gek, maar soms als ik zelf ergens mee vast zit kan ik het niet hebben om naar andermans prachtige creaties te kijken terwijl bij mij het een zielig hoopje ellende is. Dan is het juist wel prettig om anderen te kunnen helpen of te zien hoe anderen geholpen worden, of gewoon over katten te babbelen. Op andere momenten kan ik er dan weer geen genoeg van krijgen omdat het ook zoveel inspiratie oplevert en je er dan zelf weer zin in krijgt. Op facebook kun je geen onderscheid maken.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 19:49
Op Facebook wordt dikwijls negatief gereageerd door bepaalde mensen dat ik bij verschillende groepen al afgehaakt ben hoor. Dacht echt dat gez* k s telkens, zonde van mijn tijd en niet goed voor mijn hum
Ik ben zelf ook een einzelgänger in dagelijks leven, gewoon omdat ik slechte ervaringen heb met mensen altijd irl. Ook goede hoor maar meestal zijn die online hihi. Maar ik help een ander ook graag en dat doe ik irl en hier ook!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 20:39
de nummerkes vijf zitten allemaal daar, en af en toe proberen ze het hier.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 20:58
Ik zit ook op FB en haal daar af en toe leuke ideeen op.
de haakclubs vind ik niets aan. en ja er word veel gezeurd. als je er een creatie op zet, is de eerste vraag .....is er een patroon van en waar en is het gratis.
Ik blijf hier veel gezelliger. en Bep als jij niet iedere dag iets schrijft dan word het pas echt saai
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 21:13
efkes een rechtzetting : het is niet omdat je op feesboek zit dat je een nummerke vijf bent e.
Want ik vind het juist heel goed dat er hier toch mensen zijn die op feesboek 'loeren' en dan die prachtige dingen hier neerzetten (foto of hun creatie van iets dat alleen daar te vinden is) of verwijzen naar.
En de diehards zullen wel weten wat ik bedoel met nummerke 5.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 21:57
Bloem, het is dankzij die andere 'aangeversdozen' allemaal, die hun creaties tonen en hun vragen hier neerzetten dat ik reageer. Als zij er allemaal niet waren (uzelf incluis) DAN pas zou het hier een saaie boel worden.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 22:20
Ben dus duidelijk geen diehard want ik heb geen idee wat een nummertje vijf is. 
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 22:33
je zult het wel gelezen hebben hoor, op pagina 5 van de koffiecorner met als titel telkens weer. (moest zelf efkes zoeken)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 09:39
Als hier iemand een patroon wil dat op facebook staat, dan vraag het mij maar, als ik lid van die groep ben dan wil ik dat patroon wel aan je doorsturen. Meestal mag je het niet ergens anders neer zetten, dus hier plaatsen doe ik maar niet.

Enne, blijf allemaal lekker over de hobby schrijven of de dagelijkse beslommeringen, of wat dan ook. Dat is gezellig. En als mensen om iets vragen, och wat is er mooier anderen blij maken. Blijf zelf positief en laat je niet gek maken door anderen. Dan blijft dit forum ook gezellig.

Enne, (ja weer een enne), ik vind het wel jammer dat je hier ook kunt lezen zonder in te loggen (moet wel bekennen dat ik het soms zelf ook doe, als ik snel even wil kijken). Ik zou wel liever wat meer privacy op dit forum willen. Al was het alleen maar wat de koffiehoek betreft.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 11:18
nou mensen, dit is t enige forum dat ik volg, feesboekken heb ik niet, komen er niet! geen tijd en geen zin, de grootste digidoos ben k zelf! dus pinterest is al een hele overwinning!
beppie en anderen blijf lekker beppen!
en de patroonvragers komen meestal 1 x en zijn dan weer verdwenen, denk dan bij mezelf; die zullen t of druk hebben of niet gezellig zijn!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 11:44
Beppeke, m'n kind . . (sprak opoe ;-) blijf vooral doorgaan met jouw supergezellige komische posts en 1 tipke: blijf reageren op de binnenvallers (omdat jij het meeste online bent, heerlijk !) en verwijs dan in 1 zin naar de welkom en verder niet ...
Mens, dit is toch een heerlijk forum .. en slechte ervaringen op Feestboek heb ik niet want dáár voel ik me minder bij betrokken dan bij deze hechte groep . . dus: vooral blijven beppen, Beppeke ... (kheb al eerder getikt dat wij in Olland dat woord gebruiken als we gezellig met elkaar kletsen: '' beppen ' dus eigenlijk zijde gij HET boegbeeld van dit Hobbydoosforum
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 12:26
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Beppeke, m'n kind . . (sprak opoe ;-) blijf vooral doorgaan met jouw supergezellige komische posts en 1 tipke: blijf reageren op de binnenvallers (omdat jij het meeste online bent, heerlijk !) en verwijs dan in 1 zin naar de welkom en verder niet ...
Mens, dit is toch een heerlijk forum .. en slechte ervaringen op Feestboek heb ik niet want dáár voel ik me minder bij betrokken dan bij deze hechte groep . . dus: vooral blijven beppen, Beppeke ... (kheb al eerder getikt dat wij in Olland dat woord gebruiken als we gezellig met elkaar kletsen: '' beppen ' dus eigenlijk zijde gij HET boegbeeld van dit Hobbydoosforum

Ben het hier helemaal mee eens
Groetjes Maria
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 15:10
En ik ook we beppen hier, we beppen daar, maar vooral we beppen met elkaar
trouwens de mensen die op forums zitten zoals wij blijken ook bij beheerders onderling op te vallen omdat ze zo vriendelijk reageren naar anderen en elkaar toe.

Dus ze kunnen nog wat van ons leren hihi..
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 20:09
Bep, vooral blijven doen wat je altijd gedaan hebt. Daar geniet ik elke dag van!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 22:57
het is overal zo; je hebt het naar je zin, dan gaan er mensen en komen er nieuwe mensen, daar moet je weer aan wennen en dan komt er n dag dat je denkt, waar is het plezier gebleven waarmee ik hier eerder kwam.....
de sfeer is veranderd, de bezoekers zijn veranderd en jij, jij bent zelf ook veranderd. misschien tijd om even wat afstand te nemen of om je verwachtingen bij te stellen?

dit is naar niemand persoonlijk bedoeld, het is mijn beleving van hoe dingen werken

ik ben hier nog niet zo lang actief en ik heb het naar mn zin. ik vind het wel gezellig, heel inspirerend en leerzaam.
meestal lees ik nog even als ik te moe ben om te breien en kijk naar alle mooi gehaakte en gebreide dingen; daar kikker ik enorm van op.
en daar wil ik jullie allemaal ook van harte voor bedankenClap
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns