staand applaus voor de courgette |
Reageer |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Maart 2015 om 19:54 |
https://nl.pinterest.com/pin/179088522658983811/
O,die is mooi! en handig,Verlies altijd zo.n stuk grond en dit staat nog leuk ook. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is idd handig. Maar ik vraag mij af hoe groot dat ze kunnen worden als ze hangen voordat ze afvallen. Op de grond kan je die heel groot laten worden zodat je met 1 courgette een hele grote pot soep kan maken.
Engeline, hou me op de hoogte van de grootte van de courgetten dan, want dan kan ik ze zelf ook zetten. https://www.pinterest.com/search/pins/?q=gardening hier staan ook nuttige weetjes en probeersels voor de hobbytuinier. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep.ga ik doen.Ik ga dit zeker proberen.van de week vast zaad kopen en zaaien in een kweekbakje.Ik geloof dat ze best wel groot kunnen worden als ze hangen(heb het nog wel over de courgette).Heb vorig jaar de kalebas laten klimmen en die werd ook heel groot en zwaar en bleef gewoon hangen,wel goed vastbinden.ik ga het proberen.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien met een stellage met platformpjes, zodat je een paar slaap verdiepingen hebt, waarop ze liggen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dat is nog niet zo'n stom idee dat van die bedjes.
|
|
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk idee!
En ondersteunen met verdiepingen of bedjes of... gehaakte hangmandjes
|
|
Grx
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meloenen worden wel in een panty geknoopt en vastgeknoopt tegen het vallen. Courgettes zijn inderdaad vreselijke
ruimtevreters en je moet er echt van houden anders komen ze je neus uit. Ik ga dat plaatje nog eens goed bestuderen
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind ze alleen lekker als ze nog vrij klein zijn.voor de lol laten we er wel eentje doorgroeien en dat worden dan enorme knoeperds. Ik ben niet zo gek op courgettesoep,maar vind ze in de roerbak ,oven(geroosterd en in de kofta erg lekker.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn schoonvader heeft altijd courgettes op de tuin en niemand houdt ervan behalve wij. Dus kook ik altijd liters courgettesoep en varieer eindeloos met de groente erbij.
De basis is courgette met water en bouillonblokjes en dan bijv. met broccoli, bloemkool, winterpeen. Ik laat de soep dan wel lekker dik. Hier zijn wij er echt gek op en super gezond en calorie-arm |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een goed idee,zou dat op mijn terasje ook lukken,ik doe altijd courgettes bij de spagettie saus dan is hij lekker ingedikt
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mezelf bedacht dat als ik de courgette's rechtop wil groeien ik wel staken van 3 meter nodig zou hebben, want zo lang worden ze als
ze door de tuin slingeren of zou die groeikracht omhoog getemd raken.
Ik maak er altijd zoetzuur van net zo lekker als augurken !
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je schijnt de bloemen in een papje te kunnen frituren. En opeten, neem ik aan. Bloemenbeignets. Och andere bloemen kun je in de sla gooien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeker handig, want over de grond nemen ze enorm veel ruimte in beslag.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |