Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

over hoge hakken gesproken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: over hoge hakken gesproken
    Posted: 02 Maart 2015 om 17:22
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2015 om 19:04
Ik denk dat ik dit toch maar een keer ga proberen want een hak vind ik toch ook weleens mooi staan!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2015 om 19:31
Ikke niet... Zal mijn probleem niet verhelpen.
Mijn grote pijnpunt bij hoge hakken zijn mijn enkels die dan zwikken... dat verhelp je eerder met een rol ducttape dan met een plakbandje :)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 09:51
Hoge hakken, heerlijk. Ik heb er op gelopen als de beste zonder pijn waar dan ook. Ik stond op 10 cm een dag voor de klas. Misschien heeft het geholpen dat ik pas hakken mocht toen ik zeker 15 was, misschien zelfs 16. En nu kan het niet meer. Waarom? Ik moet altijd veterschoenen en die heb je maar soms met hakken en dan ook nog leuk. Ik heb ze en draag ze, maar ben er dus heel zuinig op. Je ontwent het wel, maar ik loop er nog steeds heerlijk op. Maar 2 of 3 cm heb ik altijd.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 11:22
Ik ga hem ook onthouden, vind hakken ook erg mooi, maar om op te lopen een drama....
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 11:43
Originally posted by By MG By MG wrote:

Ik ga hem ook onthouden, vind hakken ook erg mooi, maar om op te lopen een drama....
Waar zit hem het drama dan in? Een tip. Je voet neerzetten als bij platte schoenen. Eerst de hak en dan naar de teen toe. Ik zie veel dames met hakken eerst de voetzool neerzetten, misschien is dat wel het probleem. Ik weet het niet, ik zet eerst de hak, ik heb nog nooit problemen gehad met struikelen, zwikken of in de kinderkopjes in Maastricht blijven haken. Iedereen had vroeger van die opgestroopte hakken en de mijne waren gaaf. Ik heb mij er eigenlijk nooit in verdiept hoe het kon.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 11:51
die opgestroopte hakken had ik vroeger altijd en ik denk juist omdat ik eerst de hak neerzette en dat die tussen de stenen terechtkwam.
Ik droeg niet veel schoenen met hakken maar heel af en toe wel en een keer van die heel af en toe was dat we naar een bedrijfsnieuwjaarsfeest moesten en daar heb ik dus rondgelopen al huppelend bijna omdat er door mijn bruut geweld een hak was afgebroken. En dan krijg je zeker kramp in je voet.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns