Het weerbericht |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met twee vingers in de neus kwam de kerel fluitend binnen, en blij dat hij fijn gebrommerd had, dan voel je je een beetje dom
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Magtelt.dat ligt natuurlijk ook anders.Vroeger woonde wij in een gewone straat,met kleine voortuintjes en een brede stoep.Bijna iedereen deed alles lopend,en iedereen veegde zijn straatje schoon.Bij ons in het dorp durf ik niet te gaan wandelen ,mensen hebben allemaal veel grond ,bijna allemaal direkt aan het straatje waarop je ook wandeld,dus ik wacht tot het weg gedooid is. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag zonnetje, de lucht voelt lauw aan. Heerlijk weertje om de boodschappen lopend te doen.
Gaan we alweer zingen van : Die winter is vergangen, ik zie des meien tijd, ik zie die loverkens hangen, dies is mijn hart verblijd. In genen groene dalen daar is't gelukkig zijn, daar zingt die nachtegale en zo menig vogelijn???? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als de lucht hier niet rap veranderd ga ik zingen van
des winters als het regent dan zijn de paadjes diep, ja diep Grijs aan de voorkant en grijs aan de achterkant en juist buiten geweest en overal grijs. Maar koud is het niet. Ook al iets. En ik kan zelfs niet zien waar al dat grijs naartoe gaat zodat er toch nog een sprankje hoop is dat de zon mee opschuift en tot hier geraakt. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens de radar en de motregen radar was het droog, daarom heb ik de auto onder het afdak vandaan gereden zodat het
zout er een beetje af kon regenen
Nu is het al weer een tijd droog, terwijl er best dreigende luchten waren - kom jongens ik heb de bolide nog niet schoon draai de kraan maar open.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag op de heenweg naar het winkelcentrum gelopen met de zon op mijn rug, op de terugweg met de wind in mijn smoel, maar niet zo'n hevige gelukkig.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Een waterig zonnetje in een lichtblauwe lucht, alles is wit bevroren.
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
hier stralende zon in een blauwe heldere lucht en soms kleine streepjes van vliegtuigen.
Wij noemen dat hier Tunesiëlucht. |
|
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier grijs en mistig.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zonnetje maar wel dichtgevroren autoruiten.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zonnetje . Berijpt gras en een roodborstje dat in de vijver zit te badderen . En nu zie ik ook dat de ruiten smerig zijn
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ha hier de ruiten ook niet doorzichtig, maar wel een lekker zonnetje
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zonnetje is ondertussen doorgekomen en ik heb de ramen maar eens gewassen
Vanmiddag maar eens met de pony op stap, is lang geleden omdat het veel te nat was. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ben vannacht opgestaan omdat het precies naar binnen regende (2 keer per jaar is dat meestal). Nu is het vochtig buiten en niet erg vrolijk
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
De dag begon grauw, dus ik schoof mijn marktplannen naar een latere datum. Maar nu schijnt de zon volop. Even kijken hoe lang de kramen staan vandaag. Het is lapjesmarkt, dat is altijd leuk.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vannacht storm en regen . Nu stralende zon en een temp van 9.6 op het noorden .
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |