Echt mooi boek! |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Februari 2015 om 12:48 |
Ik heb net van Jojo Moyes "Vier plus één" uitgelezen, ik vond het een prachtig verhaal. Bij haar gaat het meestal over buitenbeentjes of mensen, die het zwaar voor de kiezen krijgen en dan toch opkrabbelen.
Nu heb ik nog een Amish roman liggen, De laatste bruid, een boek van een Japanner, De kat (raad eens waar dat over gaat) en een horror. Het bloed van de weerwolf. Wie is er nog meer aan het lezen en wat lees je? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gisteren al mijn handwerkboeken en bladen gelezen. Nou ja doorgebladerd. Ik kom alleen tijdens de vakantie in frankrijk toe aan lezen op de ereader.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees Harry Snotter in het Engels, ben in het laatste deel maar heb even pauze gemaakt om de doos te bekijken.
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
"Veel geluk professor" van Aster Berkhof. Leest vlot, is een plezant verhaal en vooral ontspannend nu
|
|
Grx
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik lees 'ZEN, de weg naar innerlijke vrede'
ben er pas in begonnen en heb meer breitijd dan leestijd dus hard zal t niet gaan, mja das ook de leer van Zen, 'thoeft niet hard te gaan |
|
Amethyst
Duizendpoot Lid sinds: 09 Augustus 2014 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben op het moment met het eerste boek van de Dresden Files bezig. Als die uit is ligt deel 2 al te wachten.
|
|
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
|
|
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je " Voor jou" van Jojo al gelezen? Zo niet, doen!!
|
|
Groeten Jo
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben van plan om alles van haar op te zoeken in de bieb. Ik heb wel een vage herinnering aan een vrouw met een winkeltje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |